Rss Feed
  1. Třicetidenní knihobraní (1)

    sobota 1. června 2013


    Projekt, který na svém blogu vytvořila VeEee. Tento projekt bude probíhat celý červen a více se o něm dozvíte zde. Dnes je tu první téma, které se jmenuje: Kniha, kterou nedám ani za milion. A která to teda je?


    O své ,,lásce" k Meg Cabot jsem se tu zmiňovala už několikrát, ale tahle kniha je jejím skutečným počátkem. Hrdinkou snadno a rychle byla první kniha, kterou jsem coby hormony zmítaný teenager dostala k Vánocům a přečetla ji jedním dechem. Od té doby už uplynulo hodně vody a sbírka knih od této autorky se pěkně rozrostla :). Ale tahle kniha je asi jedinou, kterou můžete získat leda tak přes mou mrtvolu, protože dobrovolně ji nikomu nikdy nevydám :D.
    |


  2. 3 komentářů :

    1. VeEee řekl(a)...

      Meg je úžasná, co si budeme povídat. Tuhle knihu jsem od ní nečetla, ale četla jsem celého mediátora a ještě další knihy. Chystám se i na princezniny deníky, někdy v budoucnu :)

    2. Meg je naprosto dokonalá. Hridnku jsem četla oba díly, pak mám rozečteno (nebo přečteno) spoustu dalších knížek, nemůžu se od ní odtrhnout.

    3. Romule řekl(a)...

      Meg je zkrátka knižní guru :D Hrozně ráda se třeba k Mediátorovi vracím, přemýšlela jsem zrovna nad tím, že si celou sérii znova přečtu, potřebuju další dávku Jesseho :D

    Okomentovat