Rss Feed
  1. Třicetidenní knihobraní (13)

    úterý 25. června 2013


    Projekt, který na svém blogu vytvořila VeEee. Tento projekt bude probíhat celý červen a více se o něm dozvíte zde. Dnes už třinácté téma: Kniha, kterou si závidím. Tentokrát naprosto jasná volba.



    V mé knihovně se dá najít jenom jedna kniha, potažmo série, kterou si závidím, a to je série Mediátor. Je to takový můj soukromý poklad, který bych nikomu jen tak nepůjčila, střežím si je jako oko v hlavě. 



    To, jak je pro mě tato série výjimečná dokazuje i fakt, že jsem se dokopala a nafotila ji, což je u mě výkon rovný výšlapu na Everest :D. Jsem jenom zvědavá, kdy vyjde další díl, o kterém autorka informovala v lednu tohoto roku. Snad nebudeme muset čekat až moc dlouho :).


  2. 5 komentářů :

    1. Nathaly řekl(a)...

      Meg je jedna z mojich najobľúbenejších autoriek :)
      Čítala si už od nej "Môj sused je božský"?

    2. E_V_E řekl(a)...

      Do tejto série by som sa už chcela pustiť! 8)

    3. Romule řekl(a)...

      To Natalie: Tu jsem ještě nečetla, ale chystám se si ji pořídit :) Když jsem si teď objednávala knížky tak jsem hodně váhala mezi ní a Nenasytnou a nakonec to přece jen vyhrála Nenasytná, takže tahle musí ještě chvilku počkat :)

    4. Nathaly řekl(a)...

      Prezradím ti, že je písaná v mailoch... nápaditý štýl písania :)

    5. Lenka řekl(a)...

      Teď už vzácnost. ;)

    Okomentovat