Rss Feed
  1. Květnové úlovky

    pondělí 10. června 2013

    Další měsíc za námi a já se vám opět hlásím se svými úlovky. Vážně by mě zajímalo, proč mi vždycky tak dlouho trvá, než se dokopu k tomu, abych těch pár knížek vyfotila. Jestli máte někdo teorii, proč se do focení nehrnu, sem s ní :D. Takže, co mi za květen přibylo?



    Knihy zblízka:






















    Minulý měsíc mi do knihovny přibyly pouze recenzní výtisky, protože jsem teď celkem na suchu, co se týče peněz. Ještě mi tu chybí kniha Nepřítel mého nepřítele od Kateřiny Petrusové, protože tu má teď půjčenou máma, takže jsem vám ji nemohla vyfotit. Na většinu z knih se tu už i objevily recenze, už mi chybí jen dočíst Mayské proroctví, což je poměrně dřina...No, to už by asi stačilo, já jdu dohánět resty, které se mi tu díky zkouškovému pěkně nahromadily :D.

  2. 0 komentářů :

    Okomentovat