Rss Feed
  1. Třicetidenní knihobraní (3)

    středa 5. června 2013


    Projekt, který na svém blogu vytvořila VeEee. Tento projekt bude probíhat celý červen a více se o něm dozvíte zde. A my tu dnes máme třetí téma: Kniha, kterou bych mohla číst stále dokola. A vy se teď dozvíte, která to je.



    Dneska to pro mě byla naprosto jasná volba. Už když jsem Annu četla poprvé - tenkrát ještě v angličtině - okamžitě jsem se do ní zamilovala. Když jsem pak zjistila, že ji CooBoo bude vydávat u nás, doslova jsem skákala ke stropu radostí. Tohle je moje totální srdcovka, ve které si někdy i jen tak listuju a procházím si scény, které miluju. Knihu jsem zatím četla čtyřikrát, ale určitě se k ní ještě několikrát vrátím :).

  2. 4 komentářů :

    1. Maťa řekl(a)...

      Ešte som nečítala, ale čoskoro budem mať aj s Lolou ;) Teším sa ;)

    2. Unknown řekl(a)...

      Ešte som nečítala, ale vyzerá to byť super :)

    3. Verča řekl(a)...

      Áááá, tato kniha je skvělá, už se těším, až si přečtu Lolu :) čeká na mě :))

    4. Romule řekl(a)...

      Já si musím na Lolu teprve vyšetřit penízky, ale už teď se neuvěřitelně těším :D

    Okomentovat