Rss Feed
  1. Třicetidenní knihobraní (14)

    čtvrtek 27. června 2013


    Projekt, který na svém blogu vytvořila VeEee. Tento projekt bude probíhat celý červen a více se o něm dozvíte zde. Už nám zbývají jen dvě témata, tak se vrhneme na to předposlední: Kniha, při které jsem se bála o své zdraví. Tak tohle je opravdový oříšek...



    Tohle byla ta nejtěžší volba z celého knihobraní. Jen tak jsem stála před knihovnou a říkala si, kterou knížku bych asi tak mohla vybrat...Nic zase tak děsivého v ní nemám, takže infarkt ze strachu nepřipadá v úvahu...Pak mi oči padly na Nebezpečnou lásku a já si řekla, že to je to, co hledám. Tuhle knížku jsem přečetla během 24 hodin a zažila při ní snad všechny emoce - radost, vztek, smutek, překvapení...Konec byl tak napjatý a emotivní, že by se klidně dalo říct, že to se mnou málem seklo. Takže jak to tak vypadá, tak přece jen takovou knihu v knihovně mám, a jsem za to ráda :).

  2. 0 komentářů :

    Okomentovat