Rss Feed
  1. Filmové chvilky (4)

    čtvrtek 13. června 2013


    Moje čtvrteční rubrika, ve které vás seznámím s některými filmy, které jsem za poslední dobu viděla.



    PARALELNÍ SVĚTY

    Český plakát
    Originální název: Upside Down
    Žánr: Sci-Fi/Romantický/Drama
    Režie: Juan Diego Solanas
    Hlavní role: Kirsten Dunst, Jim Sturgess, Timothy Spall

    Obsah:
    Adam je obyčejný kluk žijící v neobyčejné realitě. Vede skromný život a stále myslí na dívku, kterou kdysi potkal. Eva však pochází ze zcela jiného světa, ze světa naruby, který je přímo nad tím Adamovým, ale mimo jeho dosah. Jednoho dne zahlédne Adam dospělou Evu v televizi a už ho nic nezastaví, aby ji získal zpět. Zákon ani věda!




    Trailer k filmu:




    Můj názor:
    O tomhle filmu jsem věděla, že ho chci vidět, už když jsem poprvé viděla trailer. Nalákal mě tím, že se v něm objevuje zajímavý námět dvou protilehlých světů, lásky a napětí. Zkrátka zase něco trochu jiného. Proto se mi nedivte, když jsem po shlédnutí filmu byla naprosto zklamaná...

    Ale začnu pozitivně. Paralelní světy jsou pastvou pro oči. Scény v horách, které jsou z obou stran a jsou obklopeny mračny, sluncem, nebo hvězdami, to je vážně naprosto skvělý zážitek. Tohle je něco, co se tvůrcům bezesporu povedlo. Ale je to asi tak všechno. Původně originální a zajímavý námět zabili hromadou klišé, jako bohatý vrchní svět a chudý spodní svět, a neobtěžovali se ani pořádně některé věci ve filmu vysvětlit.

    Co mě ale naprosto dostalo, byl konec filmu, a to ne v pozitivním slova smyslu. Posledních asi deset minut bylo tak strašně osekaných, jenom aby konečně film nějak ukončili, a překvapení, které Eden Adamovi sdělí je tak nepochopitelné – ani totiž netušíte, kdy k té věci došlo (nechci spoilerovat :)). Navíc byste čekali, že vám autoři alespoň vysvětlí, co se teda stalo, ale jediné, co se k tomu všemu dozvíte, je věta: ,,Bob řekl, že ty už budeš vědět.“ To je fajn, že hlavní hrdina to zřejmě ví, ale divák ví jenom jedno velké nic...

    Jak už jsem napsala na začátku, film měl obrovský potenciál. Ale všechno to dobré, co v sobě námět nesl, se někam ztratilo, a já dostala jenom průměrný film, který neurazí, ale ani nijak nenadchne. Pokud se na film chcete podívat, tak nemějte tak obrovská očekávání jako já, jenom tak nebudete později zklamaní...

  2. 0 komentářů :

    Okomentovat