Rss Feed
  1. Třicetidenní knihobraní (6)

    úterý 11. června 2013


    Projekt, který na svém blogu vytvořila VeEee. Tento projekt bude probíhat celý červen a více se o něm dozvíte zde. Dneska je v plánu šesté téma: Kniha, při které jsem se opravdu červenala. Tak která to dneska bude?



    Knihou jsem teprve listovala. Při tom listování jsem zachytila pasáže, které nešlo jen tak přehlédnout. A protože jsem holka zvědavá, tak jsem si je také celé přečetla. A něco vám řeknu - pěkně jsem se u těch pasáží zpotila. Knihu jsem pro jistotu zamaskovala mezi ostatními knihami, protože kdyby si ji někdo z rodiny půjčil, asi se jim nikdy nebudu moct podívat do očí. Jsem zvědavá, až po knížce sáhnu doopravdy a přečtu si ji celou. To asi pak budu rudá od hlavy až k patě :D.

  2. 1 komentářů :

    1. Verča řekl(a)...

      Obnaženou si chci přečíst!

    Okomentovat