Rss Feed
  1. Zelená jako smaragd

    sobota 21. června 2014

    Česká obálka
    Autor: Kerstin Gier
    Série: Drahokamy
    Díl: třetí

    Anotace:

    Gwendolyn má zlomené srdce. Zdá se, že Gideonovo vyznání lásky bylo pouhou fraškou, aby šel na ruku jejich úhlavnímu nepříteli, hrozivému hraběti Saint Germainovi. Ale pak se stane něco naprosto nepochopitelného a Gwennin svět je vzhůru nohama. Jí i Gideona čeká dech beroucí úprk do minulosti, a taky menuety, paruky, kordy a divoké pronásledování a nad tím vším se vznáší otázka, zda se dá stav pokojové fontány vůbec léčit… (pozn. Xemerius se velmi obává, že nikoliv.)

    Vyvrcholení časocestovací trilogie!



    Datum vydání v ČR: 18. 2. 2013
    Nakladatelství: CooBoo
    Počet stran: 418
    Přečteno v květnu 2014, 2 dny, v češtině




    Když vám někdo zlomí srdce, je to neuvěřitelná bolest. Teď už to ví i Gwendolyn. A je to to nejhorší, co doposud zažila. Jenže nesmí zapomenout, že jsou tu i jiné věci, které momentálně vyžadují její pozornost – hrabě Saint Germain, její neúnavná podezíravá sestřenka, Xemerius...Je na čase, aby všechna tajemství zapadla do sebe a Gwen odhalila celou pravdu, která se za posláním cestovatelů v čase skrývá.

    Asi každý s napětím očekával poslední díl téhle série a já se nedivím. Tahle série má v sobě určitou jiskru, která vás prostě nutí vrhnout se do příběhu a neodtrhnout se od něj dřív, než dočtete poslední stránku. Proto bylo asi mým jediným štěstím, že jsem sérii četla, až když jsem měla všechny tři díly pohromadě. A popravdě je dost hrozné psát tuhle recenzi, protože bych vám chtěla říct tolik věcí a okomentovat tolik momentů, jenže tu nechci spoilerovat, takže to jen v rychlosti shrnu :).

    Naše milá Gwendolyn už nejednou dokázala, že není z cukru. Zvládla vraždu, setkání s ďábelským hrabětem, ale nakonec ji přece jen něco dostalo – zlomené srdce. Nic ale není tak horké, jak se to uvaří, takže se nemusíme bát. Navíc má Gwendolyn skvělého pomocníka, který její myšlenky s radostí odsune na jinou kolej – Xemeria. Tohoto chrliče jsem si oblíbila už v předchozím díle a nedokázala bych si ani představit, jak by příběh bez něj vypadal. Minimálně by byl trochu nudnější. Zato Gideon, to je číslo. Taky si ta svá tajemství nemusel nechávat pro sebe tak dlouho...

    Finální díl rozhodně dostál tomu, co jsem od něj očekávala a dostala jsem odpovědi na všechny otázky, které jsem měla. Některé věci mi byly jasné ještě dřív, než je postavy objasnily, některé mě zase naopak naprosto překvapily, protože jsem čekala něco jiného. Možná ten konec nemusel být až tak moc růžový ale co...Gwendolyn si ho zaslouží :).



    HODNOCENÍ:


  2. 0 komentářů :

    Okomentovat