Rss Feed
  1. Sladká políbení (24)

    pátek 6. června 2014


    Toto je týdenní meme pořádané Syki.



    Open Road Summer
    Emery Lord

    Když jsem se na něj podívala, vloudil se mu na tvář prohnaný úsměv. ,,Koupala jsi se někdy nahá?“
    ,,Žiju v Tennessee. Samozřejmě že ano.“
    ,,Udělejme to.“
    ,,Ani omylem.“
    ,,Proč ne?“
    Pevně zakroutím hlavou. Ne, ne, ne. Nebezpečí – červeně zářící, lákavé nebezpečí.
    ,,Ale no tak.“
    ,,Předstíráš, že randíš s mou nejlepší kamarádkou.“
    ,,Klíčové slovo je ,předstírám'“
    Je těžké mu odolat a já rychle ztrácím své odhodlání. Je to nejlepší den, jaký jsem měla za dost dlouhou dobu – nejvíce bezstarostný od dubna.
    ,,Dobře,“ řekne, vyjednávající. ,,Tak alespoň plav ve svých šatech.“
    S těmi slovy odhodí svůj klobouk. Nejdřív předpokládám že blafuje, ale pak si přetáhne jeho tričko přes hlavu. Musím přiznat – tohle je přesvědčivý krok.
    ,,Myslíš to vážně.“
    ,,Jo,“ řekne, zatímco sahá po přezce jeho pásku. ,,Dívej se jinam jestli chceš. Nechtěl bych pohoršit tvoje křehké pocity.“ Nemám žádné křehké pocity k nalezení, ale z nějakého důvodu si zakryju oči jakmile kov jeho pásku dopadne na zem. Cítím se skoro provinile, jako bych dělala něco Dee za zády. Ale pořád se podívám skrze prsty akorát ve chvíli, kdy ho vidím brodit se do vody, pouze v boxerkách.
    ,,Voda je skvělá,“ zavolá na mě. ,,Přicházíš o všechnu zábavu.“
    Odkryju svůj obličej a v měsíčním světle můžu vidět jeho úsměv. Zamává na mě, ale já zůstanu stát zvažující možné výčitky. Váha v mé mysli se rychle nahne a strana hraj-to-bezpečně udeří s bouchnutím o zem. Dřív než si to můžu rozmyslet skopnu moje podpatky, rozběhnu se do vody a zakřičím jakmile se mě dotkne. Je to přesně takový zážitek, jaký si pamatuju, divoký a vzpurný ale taky podivně nevinný. Voda se kolem mě uzavře a moje šaty ztěžknou. Šlapu vodu zatímco se pomalu přibližuju k Mattovi – s holými rameny nad vodou a smějící se jako idiot. Zatáhnu za svoje šaty bez ramínek, abych je donutila zůstat nahoře navzdory vodě. Mattův úsměv se ztratí z jeho tváře, nahrazený zamyšleným výrazem.
    ,,Co je?“ zeptám se, rozprostírající ruce proti vodní hladině.
    ,,Nemyslím, že jsem tě předtím viděl takhle se smát.“
    ,,Jak?“
    ,,Myslím úplně. Dokonce se usmívat.“
    Pokrčím rameny. ,,Je těžké mě okouzlit.“
    ,,To vím. Lidé si to musí zasloužit.“
    ,,Tak nějak.“
    Oba se pomalu pohybujeme ve vodě, kroužíme kolem toho druhého s naprosto vhodným množstvím místa mezi našimi těly. Někde v dálce vyletí do nebe první ohňostroj. Červené jiskry padají z nebe dolů jakmile prskající zvuk utichá. Sotva vidím Mattovu tvář, která vypadá zastavená ve vážném uvažování.
    ,,Co?“ zeptám se.
    Vypadá, že jsem ho polekala při jeho přemýšlení. ,,Co tím myslíš, co?“
    ,,Jen mám namysli,“ řeknu, ,,ten výraz tvé tváře. O čem jsi přemýšlel?“
    ,,Přemýšlel jsem...že kdybych se tě chystal políbit, teď by na to byla skvělá příležitost. Ty ohňostroje a to všechno. Typický skladatel, vždycky hledám poetické paralely.“
    Chvilku mi trvá, než zareaguju na jeho nerozpačitou upřímnost. Všechny naše rozhovory doteď probíhaly v náznacích, flirtování, které jsem mohla zveličovat. Snažím se znovu získat kontrolu nad situací. Protočím očima, i když moje srdce bije dost rychle na to, aby způsobilo vlny na vodě.
    ,,Vyber si fanynku, Finchi.“

  2. 0 komentářů :

    Okomentovat