Rss Feed
  1. Teaser Tuesday (52)

    úterý 10. června 2014


    Toto meme pořádá Should Be Reading.

    O CO JDE:
    1) Vezmi knihu, kterou právě čteš.
    2) Otevři ji na náhodné stránce.
    3) Napiš 2 teaserové věty odkudkoliv z oné stránky.
    4) NEZAHRNUJ DO TOHO SPOILERY!!! (Ujisti se, že to, co píšeš, toho neukazuje příliš moc.
         Nechceš přece zničit překvapení ostatním!)
    5) Sdílej název knihy a autora, aby si mohli ostatní TT účastníci knihu přidat do své "to-read"
         záložky.



    Tajemství Lynburnů
    Sarah Rees Brennanová


    ,,Kami," řekl Jared

    ...

    ,,Víš co, Ashi? Je mi to fuk," řekl Jared a vyběhl.

  2. 3 komentářů :

    1. Unknown řekl(a)...

      Tajemství Lynburnů se mi moc líbilo. :)

    2. Unknown řekl(a)...

      Tuhle knížku už mám doma nějakou dobu, tak snad se k ní brzo dostanu :).

    3. Romule řekl(a)...

      Já ji pořád nějak nemůžu dočíst...Nějak jsem jí nepřišla na chuť...

    Okomentovat