Rss Feed
  1. Sladká políbení (26)

    pátek 20. června 2014


    Toto je týdenní meme pořádané Syki.



    To All the Boys I've Loved Before
    Jenny Han

    ,,Kdo je ten kluk?“

    ,,Jaký kluk?“

    ,,Ten, se kterým chodíš.“

    V tu chvíli ho uvidím. Peter Kavinski, kráčející po chodbě. Jako kouzlo. Okouzlující, tmavovlasý Peter. Zasloužil by si hudbu na pozadí, tak dobře vypadá.

    ,,Peter Kavinsky. Peter Kavinsky!“

    Zazvoní zvonek a já propluju kolem Joshe. ,,Musím jít! Promluvíme si později, Joshi!“

    ,,Počkej!“ zavolal.

    Doběhla jsem k Peterovi a vrhla jsem se mu do náruče jako by mě vystřelili z děla. Mám ruce kolem jeho krku a nohy zaháknuté kolem jeho pasu a ani nevím, jak to moje tělo zná, protože jsem se s jistotou nikdy předtím v mém životě takhle kluka nedotýkala. Je to jako bysme byli ve filmu a hudba nabírá na intenzitě a kolem nás bijí vlny. Až na skutečnost, že v Peterově výrazu je vidět jen čistý šok a nedůvěra a možná i troška pobavení. Zvedne obočí a řekne ,,Laro Jean? Co to-?“

    Neodpověděla jsem. Jenom jsem ho políbila. Moje první myšlenka je: pamatuju si jeho rty. Moje druhá myšlenka je: doufám, že se Josh dívá. Musí se dívat, jinak by to všechno bylo k ničemu. Moje srdce bije tak rychle, že se zapomenu bát, že bych to mohla dělat špatně. Protože asi tři sekundy mě líbal taky. Peter Kavinsky, kluk, o kterém sní všechny dívky, mě líbá. Předtím jsem zas tak moc kluků nepolíbila. Petera Kavinského, Johna Ambrose McClarena, bratrance Allie Feldmanové s divným okem a teď znovu Petera. Otevřu oči a Peter na mě zírá s tím stejným výrazem na tváři. Hodně upřímně řeknu, ,,Děkuju.“ Odpoví ,,Nemáš za co,“ a já vyskočím z jeho náruče a odběhnu druhým směrem.

  2. 0 komentářů :

    Okomentovat