Rss Feed
  1. Sladká políbení (25)

    pátek 13. června 2014


    Toto je týdenní meme pořádané Syki.



    The One
    Kiera Cass

    Odmlčel se a já nemohla z jeho obličeje nic vyčíst. Pokoušela jsem se přijít na to, jak to posunout kupředu aniž bych působila agresivně, ale nebyla jsem si jistá, jak vyrobit romantickou chvilku.
    ,,Vím, že to zní bláznivě, ale moje služky na mě dnes použily nový parfém. Je příliš silný?“ zeptala jsem se, zatímco jsem naklonila můj krk, aby se mohl naklonit a vdechnout.
    Přiblížil se, jeho nos se se dotkl jemného kousku mé kůže. ,,Ne, drahá, je to příjemné.“ řekl do křivky, která vede k mému ramenu. Potom mě tam políbil. Polkla jsem, pokoušející se soustředit. Musela jsem mít určitý stupeň kontroly.
    ,,Jsem ráda, že se ti líbí. Vážně jsi mi chyběl.“
    Cítila jsem, jak se mi jeho ruka ovinula kolem zad a já jsem sklonila svou hlavu. Tam byl, jeho oči dívající se do mých, naše rty milimetry od sebe.
    ,,Jak moc jsem ti chyběl?“ vydechl.
    Jeho pohled, kombinovaný s jeho tak tichým hlasem, dělal legrační věci s mým tepem. ,,Hrozně moc,“ zašeptala jsem v odpověď. ,,Hrozně, hrozně moc.“
    Naklonila jsem se, bolestivě toužící po polibku. Maxon byl sebejistý, jednou rukou si mě přitáhl k sobě blíž a druhou propletl mými vlasy. Moje tělo se chtělo ztratit v polibku, ale šaty mě zastavily. Potom, najednou opět nervózní, jsem si vzpomněla na můj plán.
    Rukama jsem sjela po Maxonových pažích, navedla jsem jeho prsty k zipu vzadu na mých šatech, zatímco jsem doufala, že to bude stačit.
    Jeho ruce tam chvíli zůstaly a já jsem byla pár vteřin od toho, abych ho prostě požádala, aby to rozepnul, když se nahlas rozesmál.
    Díky tomu zvuku jsem celkem rychle vystřízlivěla.
    ,,Co je tak vtipné?“ zeptala jsem se, zděšená, pokoušející se vymyslet nenápadný způsob, jak zkontrolovat můj dech.
    ,, Ze všeho, co jsi kdy udělala, je tohle to nejzábavnější!“ Maxon se předklonil, praštil se do kolene zatímco se smál.
    ,,Pardon?“
    Tvrdě mě políbil na čelo. ,,Vždycky jsem přemýšlel, jaké by to bylo vidět tě se snažit.“ Začal se znovu smát. ,,Promiň, musím jít.“ I to, jak si stoupl, v sobě neslo stopy pobavení.
    ,,Uvidím tě ráno.“
    A potom odešel. On prostě odešel!

  2. 0 komentářů :

    Okomentovat