Rss Feed
  1. Modrá jako safír

    čtvrtek 19. června 2014

    Česká obálka
    Autor: Kerstin Gier
    Série: Drahokamy
    Díl: druhý

    Anotace:

    Být čerstvě zamilovaná v minulosti vážně není dobrý nápad. To si přinejmenším myslí šestnáctiletá Gwendolyn, novopečená cestovatelka časem. Koneckonců mají oba s Gideonem docela jiné starosti. Například jak zachránit svět. Nebo se naučit tančit menuet (A ani jedno není vůbec snadné!). Gwen má sice po svém boku několik dobrých rádců, ale když se Gideon začne chovat tajuplně, je jí jasné, že musí své hormony co nejdříve dostat pod kontrolu. Jinak z toho, že láska nezná čas, nezbude vůbec nic!



    Datum vydání v ČR: 13. 8. 2012
    Nakladatelství: CooBoo
    Počet stran: 344
    Přečteno v květnu 2014, 2 dny, v češtině




    Před týdnem byl život Gwendolyn ještě v podstatě normální – v podstatě proto, že jediné zvláštní na ní bylo to, že mluvila s duchy. Jinak bylo všechno tak, jak má v šestnácti být. Jenže teď je z Gwendolyn cestovatelka časem a její svět se obrátil vzhůru nohama. Teď je jejím úkolem pomoct Gideonovi dokončit kruh všech cestovatelů časem – a to dokážou jen tehdy, pokud získají jejich krev. Takže teď je jejím úkolem dělat si výlety do minulosti, studovat, udržovat kontakty s okolním světem a poprat se se svou prvním láskou...

    Rudou jako rubín jsem četla už před hodně dlouhou dobou, takže než jsem začala číst další díl, dala jsem si re-reading, abych to měla pěkně ucelený a příběh mi pěkně plynul. A líp jsem ani udělat nemohla, protože bych si toho opravdu moc nepamatovala...

    Gwendolyn je prostě praštěná holka, to už všichni víme. A taková zůstala i v dílu druhém a já bych si ji ani jinak nedokázala představit (i když občas by potřebovala trochu probrat, ale nikdo z nás není dokonalý). Tentokrát k sobě Gwendolyn získala báječného parťáka – a rozhodně nemám na mysli Gideona. Teď mluvím o Xemeriovi. Já toho chrliče prostě žeru. Tenhle chrlič nemá chybu, jeho komentáře a situace, do kterých přivádí Gwendolyn by si člověk nevymyslel. Díky Xemeriovi dostal příběh úplně nový příval energie, takže nezabředl do starých vyjetých kolejí. Gideon je kapitola sama pro sebe, ale co – vždycky musí být v příběhu někdo s velkým egem :D. Někdy je ale opravdu velký problém přijít na to, co má vlastně za lubem, protože si naprostou většinu věcí nechává pro sebe. A tím od sebe odstrkuje i Gwendolyn, která tak získala i hromadu svých vlastních tajemství.

    Rozhodně jsem s tímhle pokračováním série naprosto spokojená. Co mě Chvílemi jsem sice nadávala, hlavně co se týče Gideona a Gwen, ale všechno se děje z nějakého důvodu, že? Jak se nakonec ukázalo, největším překvapením pro mě bylo to, že se Rudá jako rubín odehrála za pouhý týden :D. Teď už mi ale nezbývá nic jiného, než si přečíst, jak tahle cestovatelská série vlastně skončí :).



    HODNOCENÍ:


  2. 2 komentářů :

    1. Domika řekl(a)...

      Pěkná recenze! Knihu jsem četla a podle mě je to jeden z nejlepšíhch dílů z trilogie. :))

      Nominovala jsem tě do Blogger tagu :)
      Více zde: http://domika-books.blogspot.com/2014/06/blogger-tag.html

    2. Romule řekl(a)...

      Jé, děkuju :). Jsi mi udělala radost :).

    Okomentovat