Rss Feed
  1. Sladká políbení (5)

    pátek 18. listopadu 2011



    Toto je týdenní meme pořádané Knižním doupětem.


    Lola and the Boy Next Door

    Stephanie Perkins

    Cricket se vrátil zpátky k jeho práci. Přidal růžové růže. ,,Já vím že nejsi perfektní. Jenže  jsou to lidské nedokonalosti, které je činí dokonalými pro někoho jiného.'' Další sponka vklouzla na své místo když jsem zahlédla jeho ruku. Hvězda. Každá hvězda, kterou si namaloval na kůži, byla pro mě. Podívala jsem se ke dveřím abych se ujistila, že tam nikdo není a chytla jsem jeho ruku.

    Podíval se na ni.

    Palcem jsem kroužila okolo hvězdy. 

    Podíval se na mě. Jeho oči jsou tak bolestně, nádherně modré.

    A já ho stáhla dolů ke mně a dala svoje rty na ty jeho, které byly uvolněné překvapením a šokem. Políbila jsem Cricketa Bella se vším, co se ve mně budovalo od té doby, co se přistěhoval, od toho léta, od našeho dětství. Políbila jsem ho tak, jak jsem ještě nikdy nikoho nepolíbila. 

  2. 0 komentářů :

    Okomentovat