Rss Feed
  1. Fall in love... (3)

    čtvrtek 3. listopadu 2011

    Toto meme se na mém blogu bude objevovat každý čtvrtek a pořádá ho Stormy.
    V článku se objeví: 1) Jméno autora
                                      2) Název knihy
                                      3) Pár, který mě v dané knize zaujal
                                      4) O jaký typ lásky jde (zakázaná, osudová...)
                                      5) Proč jsem si vybrala právě tento pár
                                      6) Jaký mám na něj názor, jak bych se na místě hrdinky cítila já

    Autor: Josephine Angelini
    Název knihy: Starcrossed
    Vybraný pár: Helen a Lucas
    Typ lásky: osudová
    Proč jsem si pár vybrala: Protože mě jejich příběh vážně dostal...
    Názor a pocity: Tuhle knížku jsem prostě nemohla dát z ruky, a to kvůli příběhu těch dvou...Nejdřív se nenávidí, pak se milují a nakonec spolu ani nemůžou být...Nemůže se dočkat pokračování, protože vážně chci vědět, jak to s nimi dopadne.

  2. 0 komentářů :

    Okomentovat