Rss Feed
  1. Cross My Heart

    neděle 27. listopadu 2011

    Originální cover
    Autor: Katie Klein
    Anotace na Goodreads:
    Pravá láska může vykvést na nečekaných místech. Tohle je Jaden, předstírající že si toho nevšimla... 
    Jaden McEntyre a Parker Whalen si nesedí už od začátku. Jaden si jde za svým a je cílevědomá, harvardská lékařská fakulta na dosah. Parker má špatnou minulost a okolo se to šíří pověstmi o jeho záhadných zvycích. Takže tu není žádný důvod, proč by ti dva, když mají společně pracovat na projektu do angličtiny, měli zjistit, že mají něco společného, nebo že se dokonce mají rádi a už vůbec by se do sebe neměli zamilovat.    
    Když se sblíží nad novelou Editha Whartona Ethan Frome, ten ,,zlý kluk'', kterého Parker hraje, se začně vytrácet. Brzy Jaden zjistí, že se její vlastní obraz ,,hodné holky'' začíná vytrácet: plíží se, aby byla s ním, důvěřuje mu a nakonec se zamiluje do tohoto samotáře nosícího koženou bundu, jezdícího na motorce a hrajícího rebela.
    Jenže J
    aden se pořád nemůže zbavit pocitu, že tu je něco víc než jí Parker říká. Něco před ní tají a zjistit pravdu znamená porovnat Parkera do kterého se zamilovala s osobou, kterou doopravdy je. Protože je možné, že jeho život ve třídě - vše, co Jaden ví - je jedna obrovská lež.

    Vydání v USA: 14. 3. 2011
    Hodnocení: 80 %
    Přečteno v listopadu 2011, 2 dny, v angličtině




    Jaden je ve škole oblíbená. Je roztleskávačkou, pořádá dobročinné akce, má bezchybné hodnocení ve škole, její přítel je basketbalista a navíc se hlásí na Harvard. Parker Whalen je naprostý opak - je to tichý samotář, s nikým se nepřátelí a má po celé škole špatnou pověst. Když oba zjistí, že spolu mají dělat školní projekt, nejsou vůbec nadšení. Brzy ale zjistí, že ani jeden z nich není takový, jakým se zdá.

    Hodná holka a ,,zlý kluk'', spárovaní díky školnímu projektu? Štípněte mě, protože tohle jsem už někde četla. Myslím že tohle téma je už celkem klišé. To vážně nejde vymyslet něco jiného? Dva lidi se vůbec neznají, začnou spolu pracovat na projektu a bum - je z toho láska jako hrom. Prosím, tohle už ne...

    Čím si teda kniha vysloužila poměrně vysoké hodnocení? Svými několika posledními kapitolami. Katie mě totiž totálně překvapila. Všechno, co jsem si myslela, převrátila vzhůru nohama v já zjistila, že jsem byla totálně mimo.

    Musím říct že to, co Parker udělal na konci knihy byla jedna z nejromantičnějších věcí, jaké jsem kdy viděla. Parker mi celkkově přirostl k srdci - narozdíl od Jaden. Ta mi přijde jako taková husička, která v podstatě neví co je to život. Teprve díky Parkerovi konečně otevře oči a dospěje. Vztah mezi nimi je složitý, potom ještě složitější, ale nakonec se přece jen dají dohromady.

    Knihou jsem zpočátku byla vážně zklamaná. Na Goodreads má vysoké hodnocení a já pořád nechápala proč. Potom jsem to pochopila a jsem ráda, že jsem si knihu přečetla.    

  2. 0 komentářů :

    Okomentovat