Rss Feed
  1. Posuď knihu podle obalu (5)

    neděle 27. listopadu 2011


    Toto je meme pořádané Knižním doupětem. Jeho cílem je každou neděli zveřejnit obálku knihy (je jedno jestli vyjde v budoucnu, nebo už vyšla), stručnou anotaci a vlastní názor na obálku.


    Název knihy: Luminous
    Autor: Dawn Metcalf
    Datum vydání: 7. 7. 2011
    Anotace na Goodreads:
    Jak se realita vytráci a čas se zastavil, Consuela je chycená ve světě Koloběhu. Vzdálená ode všech které miluje v tomhle měnícím se světě překrývajícím náš vlastní Consuela rychle objeví, že má schopnost vystoupit z její pozemské kůže a pokrýt se v nové, vytvořené z jejího okolního světa, vytvořené z vody, ohně, vzduchu. Připojí se k ní ostatní mladí s neobyčejnými schopnostmi, spoutáni aby ochránili svět, který mohou ovlivnit, ale do kterého už nepatří.
    Když díky vraždě hrozí zánik Koloběhu, Pozorovatel pověří Consuelu a nepolapitelného, atraktivního V zastavením vraha. Jenže psychopat, který vyhrožuje jejímu novému světu také může držet jediný klíč ke Consuelině cestě domů.

    Můj názor: Miluju tuhle obálku. Miluju ty barevné motýli, protože ve mně vyvolávají vzpomínky na teplé měsíce. I modelka je pěkná, navíc je jakoby tvořená motýli, což naznačuje souvislost s dějem. I barevně je dobře sladěná. Co se týče knihy samotné, tak na ni jsem četla různé recenze, tak jsem zvědavá, jaká vlastně bude. Každopádně s obálkou jsem hodně spokojená.

  2. 0 komentářů :

    Okomentovat