Rss Feed
  1. Sladká políbení (4)

    pátek 11. listopadu 2011


    Toto je týdenní meme pořádané Knižním doupětem.


    The Beginning Of After
    Jennifer Castle

    Když se ke mně David otočil, položila jsem ruku na jeho loket, a ani jednoho z nás to nepřekvapilo. Vypadalo to jako přirozená věc. ,,Díky za radu,'' řekla jsem. ,,Díky že jsi o ni požádala.'' Usmáli jsme se na sebe, a ani jeden z nás neuhnul očima.
    ,,Laurel,'' řekl, jeho úsměv se vytratil. Ale to nebyl začátek věty. Na konci nebyl žádný vzestup. Prostě říkal moje jméno a to mi připomnělo že jsem tady, naživu, s dvěma nohama spojenýma se zemí a s dechem, plnícím moje plíce. Byla jsem to já a očividně jsem věděla, kdo jsem. Potom David jemně položil ruku na stranu mé hlavy, jeho dlaň lehce přitlačená na moje ucho, jeho prsty odstrkující mé vlasy dozadu. Ten zvláštní pocit jeho kůže na mé mnou prošel a způsobil mi lehkou závrať. Pořád jsem si nebyla jistá co dělá.
    Dokud mě nepolíbil..

  2. 0 komentářů :

    Okomentovat