Rss Feed
  1. Posuď knihu podle obalu (2)

    neděle 6. listopadu 2011

    Toto je meme pořádané Knižním doupětem. Jeho cílem je každou neděli zveřejnit obálku knihy (je jedno jestli vyjde v budoucnu, nebo už vyšla), stručnou anotaci a vlastní názor na obálku.

    Název knihy: Entwined
    Autor: Heather Dixon
    Datum vydání: 29.3. 2011
    Anotace na Goodreads:
    Azalea je uvězněná. Právě když by měla mít pocit, že všechno je před ní - krásné šaty, elegantní nápadníci, plesy plné tance - je jí to sebráno. Všechno.

    Držitel tomu rozumí. Je taky uvězněný, držený století mezi zdmi paláce. Takže rozšíří pozvání.
    Každou noc, Azalea a jejích jedenáct sester můžou projít kouzelným průchodem v jejich pokoji, aby tančili v jeho stříbrném lese.
    Ale je tu cena.
    Držitel si rád věci nechává.
    Azalea si nevšimne, jak je zapletená v jeho síti, dokud není příliš pozdě.



    Můj názor: Nemůžu si pomoct, ale tahle obálka ve mně evokuje jaro, a když ji vidím, vzpomenu si, jak všechno okolo kvete, a mám jednoduše radost. Navíc modelčiny šaty jsou vážně krásné a všechno dohromady spolu ladí. Na téhle obálce podle mě do sebe jednotlivé části zapadají a vytváří krásný celek. Někdo může říct, že je přeplácáná, ale mně se prostě líbí :).

  2. 0 komentářů :

    Okomentovat