Rss Feed
  1. Fall in love... (5)

    čtvrtek 17. listopadu 2011





    Toto meme se na mém blogu bude objevovat každý čtvrtek a pořádá ho Stormy.
    V článku se objeví: 1) Jméno autora
                                     2) Název knihy
                                     3) Pár, který mě v dané knize zaujal
                                     4) O jaký typ lásky jde (zakázaná, osudová...)
                                     5) Proč jsem si vybrala právě tento pár
                                     6) Jaký mám na něj názor, jak bych se na místě hrdinky cítila já

    Autor: Jennifer Castle
    Název knihy: The Beginning of After
    Vybraný pár: Laurel a David
    Typ lásky: těžko říct...
    Proč jsem si pár vybrala: Protože jsou odlišní, a přesto stejní...
    Názor a pocity: Tihle dva si spolu kdysi hrávali, ale potom se jejich cesty rozdělily. Spojila je autonehoda jejich rodičů. Laurel se zpočátku doslova přemáhá, aby na Davida byla milá. Přesto si k sobě nakonec cestu najdou. Myslím, že tenhle příběh by se v podstatě mohl odehrát v životě každého z nás (ne že bych někomu přála autonehodu) a tím je nám taky hodně blízký a jsme schopni si to všechno představit a prožívat společně s Laurel a Davidem.

  2. 0 komentářů :

    Okomentovat