Rss Feed
  1. Lola And The Boy Next Door

    čtvrtek 17. listopadu 2011

    Originální cover
    Autor: Stephanie Perkins
    Anotace na Goodreads:
    Začínající návrhářka Lola Nolan nevěří v módu - věří v kostým. Čím je outfit výraznější - třpytivější, zábavnější, divočejší - tím líp. I přes šokující Lolin styl je to však oddaná dcera a kamarádka s velkými plány do budoucna. Všechno je v podstatě perfektní (včetně jejího přítele - sexy rockera), dokud se obáváná Bellova dvojčata, Calliope a Cricket, nevrátí do sousedství.

    Když Cricket - talentovaný vynálezce - vykročí ze stínu svého dvojčete a zpátky do Lolina života, musí se Lola konečně smířit s existencí citů, které chová ke klukovi odvedle.



    Nakladatelství: Duton
    Vydání v USA: 29. 9. 2011
    Hodnocení: 100 %
    Přečteno v listopadu 2011, 2 dny, v angličtině


    Lola je šťastná - má přítele, dva úžasné otce, nejlepší kamarádku a svou vášeň - návrhářství. Jenže se stane něco nečekaného. Po dvou letech se opět vrací rodina, která bydlela vedle nich -  to včetně Cricketa, její první lásky. Najednou život přestává být jednoduchý a Lola bude muset čelit svým vlastním citům.

    Na tuto knihu jsem se těšila od té doby, co jsem dočetla knihu Anna And The French Kiss. Tím pádem jsem na ni taky měla vysoká očekávání. Zklamala nebo nezklamala?

    Samozřejmě že nezklamala. Stephanie se opět povedla úžsná kniha. Trochu jsem se bála, že by Stephanie mohla upadnout do stereotypu a opakování se, ale ona přinesla úplně nový příběh plný originálních nápadů

    Co bylo na knize nejlepší? Jednoznačně Cricket. Vždyť kdo by ho neměl rád? Já mít takového souseda tak se taky neudržím. S Lolou se skvěle doplňují. Hodně netradiční - ale zároveň skvělý - byl pár Nathan a Andy. Takové otce by si mohl každý přát, i když taky dokáží být nekompromisní. Jsem ráda, že Stephanie nevynechala ani postavy z předešlé knihy - Annu a Etienna. Můžu říct, že jsem zase ráda ,,viděla''.

    S klidem v duši můžu říct, že kniha byla skvělá. Její čtení jsem si užila, jednotlivé postavy mě vážně bavily.   Už se těším na další knihu Isla And The Happily Ever After, která má vyjít na podzim příštího roku a má být závěrem této pomyslné trilogie.      

  2. 0 komentářů :

    Okomentovat