Rss Feed
  1. Sladká políbení (3)

    pátek 4. listopadu 2011


    Toto je týdenní meme pořádané Knižním doupětem.

    Chain Reaction
    Simone Elkeles

    ,,Co máš za problém?”
    ,,Nemám tě ráda.”
    ,,Ani jsi mi nedala šanci.''
    Zasmála se. ,,To ani nepotřebuju. Na to si moc namyšlený.''
    ,,Je to maska na mou extrémní nejistotu když jde o tebe. Možná, kdyby jsme se políbili, ukázalo by to, jestli je mezi náma chemie nebo ne.''
    ,,Jedna pusa?''
    Přikývl jsem. ,,Nevíš o co přicházíš.''
    Uzavřela prostor mezi námi, a dřív než můj mozek měl čas přemýšlet o tom co se stane, chytla mě Nikki zezadu za hlavu a přitáhla mou hlavu k k sobě, takže se naše rty téměř dotýkaly.
    Když je řeč o návalu adrenalinu.
    ,,Líbáš jenom rty?'' zašeptala, potom otřela své rty o moje. ,,Nebo to trochu okořeníš?''

  2. 0 komentářů :

    Okomentovat