Rss Feed
  1. Fall in love... (6)

    čtvrtek 24. listopadu 2011


    Toto meme se na mém blogu bude objevovat každý čtvrtek a pořádá ho Stormy.
    V článku se objeví: 1) Jméno autora
                                     2) Název knihy
                                     3) Pár, který mě v dané knize zaujal
                                     4) O jaký typ lásky jde (zakázaná, osudová...)
                                     5) Proč jsem si vybrala právě tento pár
                                     6) Jaký mám na něj názor, jak bych se na místě hrdinky                                             cítila já


    Autor: Katie Klein
    Název knihy: Cross My Heart
    Vybraný pár: Jaden a Parker
    Typ lásky: nejdřív kamarádi, potom něco víc
    Proč jsem si pár vybrala: Protože i přes mnoho klišé si mě získali...
    Názor a pocity: Tahle kniha byla vážně plná klišé, ale nakonec mě totálně překvapila. Stejně je to s tímhle párem. Přesto že Jaden je na začátku husička, kterou má každý rád, Parker je ten samotářský kluk se špatnou pověstí. I přesto mi tak nějak přirostli k srdci. Navíc to co na konci udělal Parker byla jedna z nejromantičnějších věcí, jakou jsem viděla. Ti dva ukázali, že k sobě přece jenom patří.

  2. 0 komentářů :

    Okomentovat