Rss Feed
  1. Čtení na zasněžené večery (1)

    pondělí 28. listopadu 2011


    Vánoční projekt pořádaný Veeee a Sue. Cílem je si každý adventní týden zapisovat své myšlenky při čtení knihy.

    27. listopadu - No jo, když blázni, tak pořádní.

    28. listopadu - Pořád pokračuju v Born at Midnight. Zatím celkem dobrý, navíc Derek je vážně sympaťák...Zato Treye bych nakopala někam :D

    29. listopadu - Já to snad nikdy nedočtu...

    30. listopadu - Tak a je hotovo. Byla to vážně dobrá knížka. Už se chystám na pokračování.

    1. prosince - Dash and Lily's Book of Dares - zatím mě to vážně baví...uvidíme, co bude dál...
     
    2. prosince - Wow. Prostě wow. Po dlouhé době knížka, která mě přinutila se zamyslet. Taky jste někdy u knížky měli pocit, že vám autor mluví přímo z duše (nebo rovnou ze života:))? Můžu říct, že to jsem od téhle knížky vůbec nečekala. Navíc jsem se u ní taky celkem zasmála. Vřele doporučuju.

    3. prosince - Pokračujeme v trojúhelníku Derek-Kylie-Lucas...Vítejte opět v Shadow Falls :).

    První týden je za námi :). 



  2. 2 komentářů :

    1. Vendula řekl(a)...

      Born at Midnight mi dneska přišla, bohužel ji dostanu až na Vánoce.. a ta česká obálka mně ničí! :-!!

    2. Romule řekl(a)...

      Jako česká obálka je jedna velká katastrofa...Se někomu zase něco nepovedlo...

    Okomentovat