Rss Feed
  1. Sladká políbení (20)

    pátek 19. července 2013


    Toto je týdenní meme pořádané Syki.



    Setkání s duchem
    Stacey Kade

    Uhnul pohledem. ,,A co ty? Seš můj průvodce ze záhrobí. Máš tady zůstat tak dlouho, dokud tě budu potřebovat."

    Usmála jsem se. ,,Nepotřebuješ mě. Kdybys mě potřeboval, nemizela bych, nemám pravdu?"

    ,,To nevíme."

    Hlasy na chodbě zesílily. ,,Někdo sem jde. Radši půjdu." Zhluboka jsem se nadechla a připravila se na to, že se musím zvednout z postele a doopravdy odejít. Konečně odejít.
    Než jsem stačila vstát, Killian mě chytil za paži. Jeho ruka byla příjemně teplá a neprošla tou mojí skrz ani se nezabořila dovnitř. Přitáhl mě k sobě, světle modré oči měl plné emocí, a já se nebránila. Jeho rty, tak teplé a měkké, se jednou dvakrát otřely o moje...a zůstaly tam. Přitulila jsem se blíž k jeho teplému tělu a volnou rukou se opřela o polštář. Killian mi pustil zápěstí, zabořil mi prsty do vlasů a zaklonil mi hlavu. Zničehonic mě políbil, opravdu políbil, a já se k němu naklonila a začala mu polibky vracet.

    Když se ozvalo hlasité zařinčení, jak na chodbě něco spadlo na podlahu, vylekaně jsme se od sebe odtrhli.

  2. 0 komentářů :

    Okomentovat