Rss Feed
  1. Měsíční re-reading (2)

    pondělí 1. července 2013


    Máme tu nový měsíc, a s ním i nové kolo re-readingu. Jak jste si mohli všimnout, minulý měsíc jsem zvládla celou sérii Revenants, a to i včetně krátké novely, za což jsem na sebe celkem hrdá, vzhledem k tomu, kdy jsem se čtením začínala :D. Doufám, že se mi takhle bude dařit i nadále :). A které série jsem vybrala tento měsíc?

    V červenci můžete vybírat z těchto sérií:

    Série STARCROSSED od JOSEPHINE ANGELINI
    knihy STARCROSSED, DREAMLESS, GODDES



    Série HEIST SOCIETY od ALLY CARTER
    knihy HEIST SOCIETY, UNCOMMON CRIMINALS, PERFECT SCOUNDRELS



    Vím, že se tu Starcrossed objevilo už minule, ale jak se říká, každý si zaslouží druhou šanci. A je v tom ještě i jiný záměr - jak jste už možná slyšeli, nakladatelství CooBoo se podařilo tuto sérii získat, takže by nebylo špatné na ni třeba nalákat budoucí potencionální čtenáře české verze. Stejně jako minule platí - rozhodujte se podle čeho chcete, anketu najdete opět vpravo nahoře. Hlasování se uzavře v pátek 5. 7., vítězná série pak bude zveřejněna do neděle :).

  2. 0 komentářů :

    Okomentovat