Rss Feed
  1. Červnové úlovky

    úterý 16. července 2013

    Měsíc se s měsícem sešel a já tu mám, opět s dvoutýdenním zpožděním, nové úlovky. Minulý měsíc byl opravdu bohatý, ale koukněte se na to sami.



    Zakoupené knihy:


    Dám vám jednu radu do budoucna - nikdy nekoukejte na bux, když jsou slevy za vysvědčení, ani žádné jiné. Řekla jsem si, že si koupím knihy maximálně za 500, nakonec to bylo něco přes 700, protože jsem si zkrátka nemohla pomoct. Závist, Jestli zůstanu, Dokonalý pár, Jmenuju se Nikki a Nenasytná jsou, jak jsem už řekla, z buxu, poslední kniha - Pes: Proč zahrabává kosti je z Levných Knih. 


    Recenzní výtisky:


    Mise a Zrada jsou recenzní výtisky od Fortuny Libri. Deklarace smrti, Setkání s duchem a Zvrácené myšlenky jsou recenzními výtisky od Fragmentu. Oběma nakladatelstvím děkuju.



    Takže, to je za měsíc červen všechno. Už teď vám můžu říct, že tento měsíc je mnohem, mnohem chudší...Ale každý den zkrátka není posvícení :). A chci se omluvit za horší kvalitu fotek, protože jsem je fotila až teď a v mém pokoji už není na focení světlo, ale odkládala jsem to už dlouho, tak jsem se na to teď vrhla, protože se znám a vím, jak by to dopadlo, kdybych to zase odložila :D.

  2. 2 komentářů :

    Okomentovat