Rss Feed
  1. Obsidian

    sobota 1. prosince 2012

    Originální cover
    Autor: Jennifer L. Armentrout
    Série: Lux
    Díl: první
    Anotace na Goodreads:

    Začínat znovu je na nic.

    Když jsme se přestěhovali do Západní Virginie přímo před mým maturitním ročníkem, celkem jsem se smířila se silným přízvukem, mizerným internetovým připojením a hromadou nudy...dokud jsem neviděla mého sexy souseda s jeho výškou a tajemnýma zelenýma očima. Věci začaly vypadat dobře.

    Potom otevřel pusu.

    Daemon je nesnesitelný. Arogantní. Na zabití. Nevycházíme spolu. Vůbec. Ale když mě napadne nějaký cizinec a Daemon mávnutím ruky doslova zmrazí čas, no, stane se něco...nečekaného.

    Sexy mimozemšťan, žijící vedle, mě označí.

    Slyšeli jste mě. Mimozemšťan. Ukáže se, že Daemon a jeho sestra mají galaxii plnou nepřátel, kteří chtějí ukrást jejich schopnosti a Daemonův dotyk mě rozzářil jako bulvár ve Vegas. Jediný způsob, jak z toho můžu vyváznout živá je, že se budu držet blízko Daemona dokud moje mimozemská aura nezmizí.

    Pokud ho ovšem nejdřív nezabiju.



    Datum vydání v USA: 8. 5. 2012 (2. vydání)
    Nakladatelství: Entangled Teen
    Počet stran: 361
    Hodnocení: 3 z 5
    Přečteno v listopadu 2012, 2 dny,  v angličtině

    Trailer ke knize:




    Katy a Daemon - voda a oheň. Rozdílní a přitom naprosto stejní. Nemůžou se vystát, přesto by si nejradši padli do náručí. Jenže Daemon není obyčejný kluk. Je to mimozemšťan, a není jediný. Dokáže se Katy vyrovnat s faktem, že její nejbližší nejsou lidé? Co když jejich existence přivede Katy do života něco, na co nebyla připravená? Dokáže se postavit něčemu co ani není z téhle planety a najít sílu ochránit své nejbližší?

    Hodně jsem toho slyšela, hodně o tomhle četla, hodně jsem od toho očekávala. Co jsem dostala? Celkem dobrou knihu, která mě ale místy trošku brnkala na nervy...

    Katy. Zvláštní postava. Její slovní handrkování s Daemonem mě někdy vážně dostávalo, ale tahle holka neví, kdy zavřít pusu dřív, než někomu ublíží. Možná si ani neuvědomuje, jakou sílu mohou slova mít. Taky mi občas opravdu lezla na nervy, jako by věděla všechno. Zkrátka měla svoje dobré i špatné chvíle.

    E.T., je načase aby jsi vážně odletěl domů, protože tu je naprosto nová dimenze toho, jak vypadá mimozemšťan. Daemon je totiž sexy, zatraceně sexy a když se v knize objeví poprvé, je do půl těla nahý. Co víc říct? Ano, je sice arogantní a snědl všechnu moudrost, jenže právě to z něj činí dokonalého společníka pro Katy. Ti dva se parádně doplňují, navíc to mezi nimi sakra jiskří, i když to ani jeden z nich nechce přiznat.

    Je tu několik věcí, které mě na knize docela dost iritovaly. Za prvé, Katy má blog. Knižní blog. No tak Jennifer, to musíš čtenářům opravdu takhle podlézat? Podle mě nemusíš zdůrazňovat, jak Katy ráda bloguje, všude po domě se jí povalují knihy a s jakým nadšením si chodí na poštu pro recenzní výtisky. Ne, ne, ne...tohle nepomůže. Za druhé, místy mi to až bolestně připomínalo Stmívání. Celý ten postoj chceš mě, ale nemůžeš mě mít, já jsem jiný než ty, a tak dále a tak dále...No tak, Edward s Bellou tu už jednou byli...I to, jak se Katy bez problémů vyrovná s tím, že její přátelé jsou mimozemšťané a jak dlouho už mělo podezření, že jsou jiní - to už jsem taky někde slyšela. A nakonec za třetí - chvílemi to bylo jakési nedomyšlené nebo nedokončené. Vždycky je tam celkem dobrý náběh, jenže pak buď konverzační styl postav, který je chvílemi celkem mimo, nebo nedomyšlenost situace všechno zkazí a vy jste tam, kde jste byli...

    Přesto že padlo celkem dost kritiky, nebyla kniha zas tak špatná. Takový průměrný začátek série, který otevírá cestu pro další díl, který může tuto sérii vytáhnout nahoru.

  2. 0 komentářů :

    Okomentovat