Rss Feed
  1. Posuď knihu podle obalu (20)

    neděle 16. prosince 2012


    Toto je meme pořádané Knižním doupětem. Jeho cílem je každou neděli zveřejnit obálku knihy (je jedno jestli vyjde v budoucnu, nebo už vyšla), stručnou anotaci a vlastní názor na obálku.


    Název knihy: Insomnia
    Autor: J. R. Johansson
    Datum vydání: 8. 6. 2013

    Byly to čtyři roky, co jsem spal a já si myslím, že mě to zabíjí.

    Místo spaní vstupuje Parker Chipp do snu poslední osoby, se kterou navázal oční kontakt. Tráví své noci ničený strachem a bolestí jiných lidí, jejich znepokojujícími tajemstvími - a Parker nikdy nemůže mít své vlastní sny. Ničí ho těžké vyčerpání. Jestli se něco nezmění, mohl by Parker brzy čelit psychóze, nebo dokonce smrti.

    Poté se setká s Miou. Její sny, klidné a nádherně jednoduché, mu dovolí užít si překrásný odpočinek, který je silně návykový. Parker je ochotný dělat bizarní věci, jen aby se na něj Mia každý den podívala. Každý ve škole si myslí, že začal bláznit, dokonce i jeho nejlepší přítel. A když Mii začne hrozit opravdový stalker, všichni si myslí, že je to Parker.

    Trpící výpadky paměti, Parker začne přemýšlet, zda se mění v někoho nebezpečného. Co když ta zrůda, která pronásleduje Miu, je přece jen on?



    Můj názor: V poslední době jsem se celkem zaměřila na covery, které nahánějí husí kůži, ale tento, to je jejich král. Tenhle cover mi nenahání husí kůži - ne, ne, tenhle mě doslova děsí. A to vážně. Podle mě je v ní skvěle vidět propojení grafiky a anotace, protože celá obálka tak nějak odráží narušenou psychiku hlavní postavy. Mám takový zlozvyk - nechávat si někdy knihu na posteli, když třeba odpoledne usnu. U téhle knihy bych to ale neudělala, protože vedle ní bych se rozhodně probudit nechtěla :D. Jedná se o první díl nové série a já jsem zvědavá, jak bude vypadat obálka druhého dílu, protože překonat nebo vyrovnat se téhle, bude opravdu oříšek. 

  2. 1 komentářů :

    1. Syki řekl(a)...

      Ta obálka pěkně děsí i mě teda...

    Okomentovat