Rss Feed
  1. Posuď knihu podle obalu (21)

    neděle 23. prosince 2012


    Toto je meme pořádané Knižním doupětem. Jeho cílem je každou neděli zveřejnit obálku knihy (je jedno jestli vyjde v budoucnu, nebo už vyšla), stručnou anotaci a vlastní názor na obálku.


    Název knihy: So Not Happening
    Autor: Jenny B. Jones
    Datum vydání: 5. 5. 2009

    Společenské zlatíčko z New Yorku se probudilo ve své noční můře: Oklahomě. Problém je, že právě tam ji Bůh chce.

    Bella Kirkwoodová měla všechno: vlivné přátele na její prestižní střední škole, Broadway na svém dvorku a tatínkovu kreditní kartu v kapse. Poté se její otec, plastický chirurg hvězd, rozhodl vyměnit její matku za nový model.

    Když se její máma zamiluje do muže, kterého potkala na internetu - pracovníka v továrně se dvěma spratky - Bella si musí sbalit a sestěhovat se společně se svou novou rodinou do Trumanu v Oklahomě. A ještě k tomu na farmu!


    Donucena vyměnit svůj exkluzivní životní styl v NYC za ten domácký, cítí se Bella jako pár riflí Rock & Republic v moři Wranglerek.

    Aspoň že někteří lidé v její nové škole jsou v pohodě. Hlavně ten sexy hráč fotbalu, který ji pozval na oběd. A možná i otravný - ale svým způsobem přitažlivý - editor školních novin.

    Ale ještě předtím Bella zjistí, že v Trumanu něco smrdí, a to nejen kravský hnůj. S využitím svých dobrých novinářských schopností se rozhodne odhalit příběh, který je skrytý za všemi tajemstvími.



    Můj názor: Nevím jak vy, ale mně už někdy lezou všechny ty modelky na obálkách knih celkem krkem. Navíc jsem vám poslední dobou servírovala jenom obálky z lehce děsivějšího soudku, proto jsem dneska sáhla úplně jinam. Nevím jak vy, ale já tuhle obálku miluju. Možná právě proto, že je naprosto odlišná od těch ostatních. Navíc všechny obálky v této sérii se nesou v podobném duchu a já jim prostě nemohla odolat :). Kniha má ještě k tomu poměrně vysoké hodnocení, tak jsem na ni celkem zvědavá, ale už za tu obálku má minimálně tři hvězdičky jisté :D.

  2. 1 komentářů :

    1. Cecilka řekl(a)...

      Jůů! Malé čunčátko!
      *vážným tonem* Ehm.. Zajímavá obálka. :o)

    Okomentovat