Rss Feed
  1. Musing Mondays (18)

    pondělí 17. prosince 2012


    Meme z dílny Should Be Reading. Podstatou je každé pondělí odpovědět na položenou otázku.

    Dnešní otázka: Je nějaká kniha, u které jsi rozhodnutá, že ji jednoho dne dočteš?


    Hmmmm...Zrovna teď si nevzpomínám na žádnou knihu, kterou jsem rozečetla a byla neschopná ji dokončit. I když byla kniha sebehorší, vždycky jsem ji dočetla. Našla jsem si nějaký důvod, kvůli kterému jsem ji prostě dočetla. Ať už to byla povinná literatura k maturitě, kterou jsem načíst prostě musela, nebo paní Bovaryová, kterou jsem dočetla jenom proto, že jsem chtěla vědět, jak umře (nejsem psychopat, jenom mi ta ženská neuvěřitelně pila krev :D). Momentálně mám rozečtený Parfém, příběh vraha, který neustále odkládám kvůli nějakým jiným knihám, ale snad ho už brzo dočtu.


    Co vy, je nějaká kniha, kterou jste z nějakého důvodu odložili, ale přesto ji chcete dočíst?

  2. 0 komentářů :

    Okomentovat