Rss Feed
  1. Onyx

    úterý 18. prosince 2012

    Originální cover
    Autor: Jennifer L. Armentrout
    Série: Lux
    Díl: druhý
    Anotace na Goodreads:

    Být spojená s Daemonem Blackem je na nic...

    Díky tomu, že je mimozemšťan, je Daemon rozhodnutý dokázat, že to co ke mně cítí je víc než jen výsledek našeho bizarního spojení. Takže jsem se ho vzdala, i když je teď víc milejší než býval. Ale máme větší problémy.

    Ve městě je něco horšího než Arumové...

    Je tu Ministerstvo Obrany. Kdyby někdy zjistili, čeho je Daemon schopný a že jsme propojení, jsem mrtvá. Stejně jako on. A je tu nový kluk ve škole, který má své vlastní tajemství. Ví, co se mi stalo a může pomoct, ale aby to mohl udělat, musím Daemonovi lhát a držet se od něj dál. Jako by to bylo možné. I když je to nerozumné, začínám být do Daemona zamilovaná. Hodně.

    Jenže potom se všechno změní...

    Viděla jsem někoho, kdo by neměl být naživu. A musím to říct Daemonovi, i když vím, že nikdy nepřestane pátrat, dokud nezjistí pravdu. Co se stalo jeho bratrovi? Kdo ho zradil? A co od nich ministerstvo chce - a ode mě?

    Nikdo není tím, kým se zdá. A ne všichni přežijí ty lži...



    Datum vydání v USA: 14. 8. 2012
    Nakladatelství: Entangled Teen
    Počet stran: 366
    Hodnocení: 4 z 5
    Přečteno v listopadu 2012, 3 dny, v angličtině

    Trailer ke knize:




    Když Daemon vyléčil Katy, ani jeden z nich netušil, že přijdou následky. Proto když Katy o pár dní později onemocní ani ji nenapadne, že by mohlo jít o něco jiného než o běžnou chřipku. Když ale začne náhodně manipulovat s věcmi, aniž by se jich dotkla ví, že je něco špatně. Dojde to až daleko, že uklouzne před člověkem. Alespoň to si myslí, že Blake je - obyčejný člověk, který je normální. Někdo, s kým by mohla zapomenout na to, že její nejlepší kamarádka a její bratr jsou mimozemšťané. Ale Blake i Blake má tajemství. Možná i on není tak úplně normální. Může mu Katy věřit? Má věřit svým instinktům nebo poslechnout Daemona, jehož nedůvěra k Blakeovi může pramenit i z takové emoce, jakou je žárlivost? Jedno rozhodnutí totiž může ovlivnit i to, zda se všichni dožijí dalšího dne...

    K prvnímu dílu této série jsem měla menší výhrady, takže jsem čekala, jaký bude druhý díl. Je pravda, že druhý díl příjemně překvapil, ale některé věci zůstaly (bohužel) naprosto stejné...

    Ach, Katy. Zkus se jednou zamyslet nad tím, co děláš a co říkáš místo toho, abys zbytečně kopala kolem sebe. Katy mi chvílemi lezla na nervy už v prvním díle, ale ve druhém? Chvílemi bych ji uškrtila. Vážně. To jak neustále popírá, že k Daemonovi nic necítí, že je to jen následek jejich pouta, to je vážně blbost. Kéž by postava šla vytáhnout z knížky, abych ji mohla pěkně proplesknout...Hned by mi bylo líp...

    Zato Daemon, to je jiný šálek kávy :). Jeho postava se nám od prvního dílu posunula, a i přes to, že ukáže i svou citlivou stránku, zůstala mu i jeho arogance, ironie a sarkasmus, což je sakra dobře. Chvílemi to sice taky přehání, ale kdo mu to může mít za zlé, když se zajímá o někoho takového, jako je Katy.

    A je to tu! Co by to bylo za pořádnou knihu 21, století, kdyby se v ní neobjevil milostný trojúhelník. Ano, na scénu přichází Blake, nováček na střední škole, kterému hned padne do oka kdo jiný, než Katy. Musí se nechat, že nakonec jsem byla postavou Blakea překvapena, že neustrnul pouze jako doplněk hlavní dvojice. Uvidíme, zda se objeví v dalším díle.

    Některé věci, které mi v prvním díle vadily, zůstaly, některé odvál vítr. Například to, že mi první díl chvílemi nápadně připomínal Stmívání - potom v druhém díle už nenajdete ani stopy. Což je dobře, protože není nad originalitu :). Ale blogerské nadšení a hromady knížek, které naprosto miluje, to zůstalo. A vadilo mi to stejně jako v prvním díle...Zkrátka nic není dokonalé...

    Možná po tom všem, co bylo řečeno je takové menší překvapení, že knize dávám 4 hvězdičky. I přes všechny zápory mě autorka dokázala překvapit a v jednom momentě i naprosto zdrtit, což překonalo moje výtky. Jak to tak vypadá, tak se tahle série díl od dílu zlepšuje. Proto jsem zvědavá, co na nás autorka nachystala v díle třetím, který vyšel před pár dny.



  2. 0 komentářů :

    Okomentovat