Rss Feed
  1. Sladká políbení (15)

    pátek 21. prosince 2012


    Toto je týdenní meme pořádané Knižním doupětem.


    Born Wicked
    Jessica Spotswood


    Až když ochutnám slanou chuť si uvědomím, že se slzy spouští v tiché řece po mé tváři a kapou z mé brady na studenou kamennou podlahu. Finn pořád drží mou ruku. Teď setřel mou slzu pryč jemným bříškem jeho palce. Jak věděl že pláču? Ve tmě to nemůže vidět a já nikdy nepláču. Jeho palec přejel přes mou tvář a zůstal na křivce mého spodního rtu. ,,To je v pořádku,“ řekl. Je tak blízko, že jeho teplý dech mě lechtá na krku. Otočím se a položím můj teplý obličej do jeho měkké košile. Voní jako deštivé jarní dny a staré knihy. Jeho ruce se přesunou na moje záda a zůstanou tam, váhavě, jako by čekal že ho odstrčím. Nikdy jsem nebyla tak blízko nějakému muži. Něco uvnitř mě se pohne, je to téměř jako nával magie, ale magie to není; tohle je něco úplně jiného, jenom mezi Finnem a mnou a touhle chvílí.

  2. 0 komentářů :

    Okomentovat