Rss Feed
  1. Sladká políbení (21)

    pátek 16. srpna 2013


    Toto je týdenní meme pořádané Syki.



    Faking It
    Cora Carmack

    ,,Ten zbytek jsi mi taky mohl říct.“ 

    Alkohol mi musel zablokovat nějaké synapse v mém mozku, protože jsem neměl ponětí, o čem to mluví.

    ,,Zbytek?“

    ,,Však víš, tvůj kamarád, Milo. Mohl jsi mi o něm říct. Nesoudila bych tě.“

    Kousky do sebe začaly zapadat, ale já si přál, aby to neudělaly. Tohle byla skládačka, kterou jsem nechtěl vyřešit.

    ,,Hodně jsem pil,“ přiznal jsem. ,,Ale jestli říkáš to, co si myslím že říkáš, tak se pleteš.“

    Odstrčila se od zdi a udělala krok ke mně. ,,V pohodě. Nikomu to neřeknu, Zlatý hochu.“ 

    Trhl jsem sebou. Poplácala mě po rameni a já chytil její ruku a držel ji mezi námi. ,,Ne, Max, nejsem gay.“ 

    Zvedla svou druhou ruku a řekla, ,,Ježíši, já to chápu. Miluješ prsa.“ Řekla to nahlas, potom se nahla blízko ke mně a zašeptala, ,,Ale vážně, Zlatý hochu, je dvacáté první století. Svět neskončí, když to přestaneš skrývat.“ 

    Hlavou mi proletěly dvě myšlenky – jedna zahrnovala hodně křičení. 

    Vybral jsem tu druhou a použil jsem ruku, kterou jsem držel, abych si ji přitáhl do mého objetí. Její hrudník se přitiskl na můj, její rty byly jen milimetry od těch mých. Ostře vydechla a já mohl ochutnat sladkost jejího dechu ve vzduchu. Uviděl jsem v jejích očích ten moment, kdy věděla, že se pletla, ale já jsem ještě s dokazováním neskončil. Přitiskl jsem své rty na ty její.

    Vzdechla a já svým jazykem proklouzl přes její rty. Zůstala tak pár vteřin, ruce měla stále po stranách, po tom jsem ucítil váhavý dotek její ruky na mém boku, a to bylo veškeré svolení, které jsem potřeboval, abych pokračoval.

  2. 0 komentářů :

    Okomentovat