Rss Feed
  1. Rocked Under

    úterý 13. srpna 2013

    Originální cover
    Autor: Cora Hawkes
    Série: Rocked
    Díl: první

    Anotace na Goodreads:

    Poté, co Emma sebrala kousky svého života a přestěhovala se do Ameriky, nastoupila na vysokou školu se svou sestřenicí Ashley. Konečně si může dělat, co chce a bydlet tak, jak si vybere a nikdo už nikdy nebude řídit její rozhodnutí nebo její emoce.

    Do chvíle, než Scott Mason vystoupí na jeviště...

    Intenzivní bad boy Scott je hlavní zpěvák populární místní rockové kapely. Holkař a Ashleyin dlouholetý kamarád je okamžitě Emmou fascinovaný – ona je k němu přitahována, i když reprezentuje všechno co nenávidí a musí se od něj držet dál. Zachází se ženami jako s cigaretou – zapálí je, použije a odhodí.

    Pro dobro své sestřenice se Emma snaží se Scottem vycházet, ale brzy zjistí, že je v něm víc, než se na první pohled zdá, což ho v jejích očích dělá ještě nebezpečnějšího. Za maskou přátelství doutná žárlivost, posedlost, strach a nejistota – v jejím nitru zuří vnitřní boj, když se snaží bojovat se svou přitažlivostí a je ochotná udělat všechno pro to, aby zabránila historii v tom, aby se opakovala.



    Datum vydání v USA: 31. 12. 2012
    Nakladatelství: autorka Cora Hawkes
    Počet stran: 279
    Hodnocení: 2 z 5
    Věkové omezení: 18+ (sexuální scény, sprostá slova)
    Přečteno v červenci 2013, 3 dny, v angličtině




    Emma se spolu se svou matkou přestěhovala z Anglie do Ameriky, aby tu začaly nový život. Spolu se svou sestřenicí Ashley se nastěhuje do nového bytu a je připravena začít studium na vysoké škole. Jenže je tu jedna věc, na kterou ji Ashley upozornila hned, jakmile zjistila, kde se jejich byt nachází - jejich spolubydlící Scott. Ashley ho zná už od dětství a ví, že je to skvělý kluk. Má jen jednu vadu - každý večer mu projde postelí nová holka. A žádná z nich se už nevrátí. Emma si je jistá, že někoho jako je Scott ve svém životě nepotřebuje, jenže ve chvíli, kdy ho uvidí na jevišti si nemůže pomoct - něco jí zkrátka ke Scottovi táhne. I Scottovi nedá Emma spát, podobnou holku ve svém životě ještě nepotkal. Oba ví, že by se od sebe měli držet dál. Jak dlouho to ale vydrží?

    Na knihu se pěla chvála ze všech stran a já logicky neodolala a do knihy se pustila. Ze začátku jsem si říkala, že by to vážně mohlo být dobrý, ale čím déle jsem četla, tím to bylo horší a horší. Nevím, jestli to bylo postavami nebo dějem nebo vším dohromady, ale tahle kniha mi vůbec nesedla.


    Hlavní kámen úrazu byly postavy, které mi svým chováním ale neskutečně lezly na nervy. Ne jednou by si oba dva zasloužili pěkných pár facek, protože jejich chování bylo místy do nebe volající. Oba fungují na stejném principu - zraň toho druhého co nejvíc můžeš. Jakmile se jim totiž něco nelíbí jdou a udělají tomu druhému přímo před očima něco, co mu opravdu ublíží. Chvílemi je to až zvrácené a ujeté, ale oni se v tom prostě nepřestanou vyžívat. A zatímco, co se Emma chová jako nerozhodná blbka, Scott je pro změnu egoistické a sobecké čuně. Přesto mě Scott nevytáčel tak jak Emma, na ni zkrátka nemá.

    Z téhle knihy jsem byla zkrátka zklamaná. Původně jsem jí udělila tři hvězdičky, ale při psaní recenze jsem to nakonec změnila na dvě, protože jsem už četla víc knížek s tímto tématem, které pro mě byly zkrátka lepší. Asi si ještě hodně rozmyslím, jestli si přečtu druhý díl. Podobný nápor by už moje nervy znovu vydržet nemusely :D. 

  2. 0 komentářů :

    Okomentovat