Rss Feed
  1. Waiting On Wednesday (37)

    středa 22. května 2013


    Týdenní meme pořádané Breaking the Spine. Cílem je vybrat si vždy knihu, kterou si chcete přečíst. Tuto středu jsem vybrala:


    Temptation
    Karen Ann Hopkins

    Tvé srdce tě může oklamat.
    To je to, co tvrdí moje rodina a přátelé.

    Jenže já Noaha miluju.
    A on miluje mě.

    Potkali jsme se a zamilovali jsme se do sebe v ospalé farmářské komunitě Meadowview, když jsme společně jezdili na našich koních skrze travnatá pole a ve chvílích, které jsme strávili v objetí.

    Mělo to být

    ROSE A NOAH

    navždy, jednoduše.

                                                                Jenže to nebude.

                                                                Protože on je amiš.
                                                                A já ne.



  2. 0 komentářů :

    Okomentovat