Rss Feed
  1. Posuď knihu podle obalu (27)

    neděle 5. května 2013


    Toto je meme pořádané Syki. Jeho cílem je každou neděli zveřejnit obálku knihy (je jedno, jestli vyjde v budoucnu, nebo už vyšla), stručnou anotaci a vlastní názor na obálku.


    Název knihy: Finding June
    Autor: Shannen Crane Camp
    Datum vydání: 20. 12. 2012

    Postavit se za něco, čemu věříte, je těžké pro jakéhokoli teenagera na bojišti známém jako střední škola. Je to ještě těžší ve světě Hollywoodu, což je přesně to místo, kde si šestnáctiletá June Laurie přeje být. Díky neustálému výcviku její agentky/babičky a podpoře jejího nejlepšího přítele Josepha si je June jistá, že je připravená. Ale může být malá nevinná mormonská dívka, jako je June, někdy opravdu připravená být obsazená jako objekt zájmu nejvíc sexy hvězdy státu, Lukase Leightona?

    Když June získá roli v Hollywoodském nejpopulárnějším kriminálním dramatu, Forensic Faculty, zastihne sama sebe nepřipravenou na rychlostí světa plného bulváru a paparazzi a naprosto okouzlenou jejím úžasným kolegou. Teď se musí June rozhodnout, čeho je ochotná se vzdát aby dosáhla titulu hollywoodské hvězdičky – nebo ještě důležitěji, co je příliš cenné na to, aby to ztratila.



    Můj názor: Chcete vědět, proč miluju tuhle obálku? Protože miluju 50. léta, a tahle obálka mi je ale zatraceně připomíná. Nejen oblečení obou modelů, ale i auto, které je za nimi na mě prostě volají ,,Miluj nás!" A já je přece nemůžu zklamat :D. I font písma k celému tomu dojmu naprosto sedí a obálku skvěle dokresluje. Navíc jsem ráda, že obálku nijak neruší jméno autorky ani jiné podobné nápisy, které se poslední dobou na obálkách objevují. Zkrátka u mě jednoznačně palec nahoru :).

  2. 0 komentářů :

    Okomentovat