Rss Feed
  1. Dubnové úlovky

    pondělí 13. května 2013

    Každý měsíc si říkám, že pro vás nafotím a shrnu knihy, které jsem si minulý měsíc koupila, jenže já každý měsíc byla tak líná, že jsem prostě nebyla schopná těch pár fotek udělat. Jenže teď jsem si řekla Dost!, zvedla svůj zadek a dokopala jsem se k tomu. Takže FANFÁRY! Mám tu pro vás shrnutí toho, co mi v dubnu přibylo do knihovny.



    Knihy zblízka:





    Řeknu vám jednu věc - MILUJU LEVNÉ KNIHY! Kde jinde byste pořídili všechny tyto knihy za 89 Kč? Takže není moc velké překvapení, že jakmile jsem uviděla knihy od mé nejmilovanější autorky Meg Cabot, tak jsem ani nezaváhala a okamžitě si doplnila sérii Úspěšná smolařka, kterou už teď mám kompletní :). Slepá vášeň byla k tomu takovou třešničkou na dortu. Co se týče Intrik, tak jsem je tam také nemohla jen tak nechat :). První díl mám doma už celkem dlouho, ale pořád se k němu nějak nemůžu dočkat, ale to mě nezastaví, abych si nekoupila díl druhý. Navíc tahle série má naprosto úžasné obálky, kterým nemůžu odolat. Teď už nezbývá, než článek zakončit, a to nejlépe klasicky: A TO JE VŠE, PŘÁTELÉ!

  2. 0 komentářů :

    Okomentovat