Rss Feed
  1. Posuď knihu podle obalu (28)

    neděle 12. května 2013


    Toto je meme pořádané Syki. Jeho cílem je každou neděli zveřejnit obálku knihy (je jedno, jestli vyjde v budoucnu, nebo už vyšla), stručnou anotaci a vlastní názor na obálku.


    Název knihy: Goddess
    Autor: Josephine Angelini
    Datum vydání: 28. 5. 2013

    Poté, co byli bohové náhodou propuštěni ze svého věznění na Olympu, musí Helen najít způsob, jak je znovu uvěznit, aniž by začala zničující válku. Jenže bohové jsou rozzlobení a jejich krvežíznivost už má na kontě mrtvé tělo.

    Aby to bylo ještě horší, věštkyně odhalí, že hrozivý tyran se skrývá mezi nimi, což vrazí klín mezi dříve jednotnou skupinu přátel. Když bohové poštvou své potomky proti sobě, Lucasův život se ocitne na hraně. Pořád nejistá, jestli miluje jeho nebo Oriona, je Helen donucena učinit děsivé rozhodnutí, kvůli válce, která se blíží k jejím břehům.



    Můj názor: Abych pravdu řekla, tahle obálka kolem mě proplula tak nějak bez povšimnutí. První díl téhle série mě opravdu bavil, ale poté, co autorka do druhého dílu přitáhla už poměrně okoukaný nápad milostného trojúhelníku, jsem se tak nějak o sérii přestala zajímat. Až včera večer jsem zjistila, jak obálka posledního dílu vypadá. Musím říct, že k celé sérii i sedí, všechny obálky v sobě nesou prvek bohyně. Jenom mi v porovnání s ostatními obálkami série připadá nejvíc umělá...Možná kdyby barvy nebyly tak umělé, obálka by působila méně křiklavě.

  2. 0 komentářů :

    Okomentovat