Rss Feed
  1. Sladká políbení (16)

    pátek 3. května 2013


    Toto je týdenní meme pořádané Syki.


    The Selection
    Kiera Cass


    ,,Zazpíváš pro mě? Dáš mi něco dobrého, s čím bych mohl usnout?“ Usmála jsem se. Milovala jsem, když jsem mu mohla zpívat. Takže jsem se uvelebila blíž a začala zpívat tichou ukolébavku. Nechal mě zpívat pár minut, než se jeho prsty začaly bezmyšlenkovitě pohybovat pod mým uchem. Odtáhl límec mého trička a začal líbat můj krk a uši. Potom vytáhl můj krátký rukáv a líbal mě po paži dolů, kam až dosáhl. Zadrhl se mi dech. Dělal to téměř pokaždé, když jsem mu zpívala. Myslím, že si užíval zvuk mého zastřeného hlasu víc, než samotné zpívání. 

    Zanedlouho už jsme byli propletení na špinavém, tenkém koberci. Aspen mě zdvihl na něj a já mu pročísla jeho neupravené vlasy mými prsty, hypnotizovaná tím pocitem. Vzrušeně a tvrdě mě políbil. Cítila jsem, jak se jeho prsty zaryly do mého pasu, zad, boků, stehen. Vždycky jsem byla překvapená, že na mě nenechal malé modřiny ve tvaru prstů. Byli jsme opatrní, vždycky jsme zastavovali, zahanbeni z věcí, které jsme opravdu chtěli. Jako by porušení večerky nebylo samo o sobě dost zlé. Přesto, jakékoli byly naše hranice, jsem si nemohla představit nikoho, kdo by měl v Illée více vášně než my. ,,Miluju tě, Americo Singer. Dokud budu žít, budu tě milovat.“ V jeho hlase byla hluboká emoce, která mě zastihla nepřipravenou. ,,Miluju tě, Aspene. Vždycky budeš můj princ. A on mě líbal, dokud svíčka sama nevyhořela.

  2. 0 komentářů :

    Okomentovat