Rss Feed
  1. Posuď knihu podle obalu (29)

    neděle 19. května 2013


    Toto je meme pořádané Syki. Jeho cílem je každou neděli zveřejnit obálku knihy (je jedno, jestli vyjde v budoucnu, nebo už vyšla), stručnou anotaci a vlastní názor na obálku.


    Název knihy: Losing Hope
    Autor: Colleen Hoover
    Datum vydání: 9. 7. 2013

    V knize Hopeless Sky nenechala žádné tajemství neodkryté, žádné city nesdílené a žádnou vzpomínku zapomenutou, ale Holderova minulost zůstala záhadou.

    Pořád pronásledován malou holčičkou, kterou nechal odejít, strávil Holder jeho celý život pátráním po ní v naději, že se konečně zbaví zničující bolesti, kterou roky cítil. Ale nemohl čekat, že ve chvíli, kdy se znovu sejdou, ho zaplaví ještě větší výčitky svědomí...

    Když si někdy v životě přejeme pohnout se dopředu, musíme nejprve sáhnout hluboko do naší minulosti a vyrovnat se s ní. V knize Losing Hope odhalí autorka Colleen Hoover, co se děje uvnitř Holderovy hlavy během všech těch beznadějných chvil – a jestli může získat klid, který tak zoufale potřebuje.



    Můj názor: Na tuto knihu se neuvěřitelně těším, protože její první díl, kniha Hopeless (recenze zde) mě naprosto nadchla. Proto jsem také s napětím očekávala, jak bude vypadat obálka knihy. A když už je konečně venku, může říct jediné - kdo je ten model a kde ho najdu??? Autor obálky na ni měl také zveřejnit jeho kontakt :D. Ne, teď vážně. Jsem ráda, že obálka celkem ladí s tou první, popravdě je i o něco lepší, protože na té první mě rušil ten titul, který napsali přes modelku, což tentokrát (díkybohu :D) neudělali, protože by to rozhodně byla škoda :D. Obálka je také opět vyladěna do modré barvy a celkově na ní není nic, co by mě rušilo. Zkrátka palec nahoru :D.

  2. 0 komentářů :

    Okomentovat