Rss Feed
  1. Sladká políbení (17)

    pátek 10. května 2013


    Toto je týdenní meme pořádané Syki.


    Hopeless
    Colleen Hoover

    ,,Podívej se na mě.“ Zvedla jsem k němu oči a pokusila se skrýt zklamání z toho, že naše vzájemná přitažlivost je na jiných stupních. ,,Sky, dneska večer tě nepolíbím, ale věř mi, když ti řeknu, že tolik jsem nikdy nikoho políbit nechtěl. Takže si přestaň myslet, že mě nepřitahuješ, protože nemáš ponětí, jak moc jsem. Můžeš mě držet za ruku, můžeš mi prsty projíždět vlasy, můžeš sedět na mém klíně zatímco tě budu krmit špagetami, ale dneska večer nebudeš políbená. A asi ani zítra. Já tohle potřebuju. Musím si být jistý, že cítíš všechno, co cítím já ve chvíli, kdy se mé rty dotknou tvých. Protože chci, aby tvůj první polibek byl tím nejlepším polibkem v historii polibků.“ Přitáhl si mou ruku ke svým rtům a políbil ji. ,,Teď přestaň trucovat a pomoz mi dokončit masové kuličky.“ Usmála jsem se, protože to byla opravdu ta nejlepší omluva za odmítnutí. Mohl by mě odmítnout každý den po zbytek mého života, pokud by následovala tahle omluva.

    Spustil naše ruce mezi nás, zatímco mě sledoval. ,,Dobře?“ řekl. ,,Stačí to na to, abys přežila pár dalších schůzek?“ Přikývla jsem. ,,Jo, ale v jedné věci se mýlíš.“ ,,V čem?“ ,,Řekl jsi, že chceš, aby můj první polibek byl ten nejlepší první polibek, ale nebude to můj první polibek. Vždyť to víš.“ Přimhouřil oči, vytáhl své ruce z mých a vzal do dlaní můj obličej. Přistrčil mě zpátky k lednici a přesunul své rty nebezpečně blízko mých. Smích z jeho očí byl pryč, nahradil ho velmi vážný výraz. Výraz tak intenzivní, že jsem přestala dýchat. Nesnesitelně pomalu se ke mně naklonil, dokud se jeho rty letmo nedotkly těch mých, a už to čekání na ně mě paralyzovalo. Nezavřel oči, ani já ne. Chvíli mě držel v téhle pozici, zatímco se mezi námi smísil náš dech. Nikdy jsem se necítila tak bezmocná a mimo kontrolu a pokud neudělá něco během příštích tří vteřin, tak se na něj s největší pravděpodobností vrhnu.Podíval se na mé rty a jakmile to udělal, pobídlo mě to k tomu, abych si skousla spodní ret. Jinak bych mohla kousnout jeho. ,,Dovol, abych ti něco řekl,“ řekl potichu. ,,V moment, kdy se mé rty dotknou těch tvých, bude to tvůj první polibek. Protože pokud jsi nikdy předtím necítila nic, když tě někdo políbil, tak tě nikdo nikdy opravdu nepolíbil. Ne tak, jak tě plánuju políbit .“

  2. 0 komentářů :

    Okomentovat