Rss Feed
  1. Sladká políbení (13)

    pátek 16. listopadu 2012



    Toto je týdenní meme pořádané Knižním doupětem.



    Crash
    Nicole Williams

    ,,Tvůj táta se mi líbí," řekl, zatímco jeho palec kroužil po vnitřní straně mé nohy. Bylo nemožné nabídnout jakoukoli jinou odpověď než úsměv a přikývnutí.

    ,,Názor na tvou mámu musí ještě chvilku počkat," řekl s úsměvem. Další přikývnutí a úsměv.

    ,,A mám rád tebe," řekl, jeho hlas hluboký. ,,Ve skutečnosti tě mám hodně rád." Zvedl ruku z mé nohy a zvedl ji k mému obličeji. A pak tu druhou. Držel mě tak pevně, že jsem se nemohla podívat nikam jinam než na něho, ale dostatečně jemně na to, že pokud bych chtěla, tak by mě pustil.

    ,,Taky tě mám ráda." Zvedl obočí a čekal. ,,Vážně tě mám ráda," přidala jsem, přitom jsem cítila tolik zatracených jisker že bych mohla kdykoliv vzplanout. Usmál se, jeho palec se přitom přesunul na mé rty.   Přejížděl linii mého spodního rtu a studoval mě, jako bych byla něco, co by mohl ovládnout. Jo, byla jsem pro ženská práva a všechny podobný blbosti, ale když jsem stála uprostřed horka, způsobeného tím dotykem, chtěla jsem být ovládnuta v každém směru, v jakém tě někdo může ovládnout.

    Když jsem si byla jistá, že uběhla víc jak minuta, ale jinak jsem ztratila ponětí o čase, otevřela jsem oči. Jeho měly ten nejsvětlejší odstín šedé, jaký jsem kdy viděla. ,,Můžeš mě políbit, Jude." Očekávala jsem cokoli jiného, než svráštění jeho čela zatímco jeho oči ztmavly. ,,Vím že můžu," řekl, jeho hlas napjatý. ,,Jen si nejsem jistý, jestli bych měl." Touha, která začala v mém jádru se začala šířit. Byla tu jen jedna možnost, jak jí ulevit. ,,Měl by jsi mě políbit Jude." Jeho oči ztmavly o další odstín, ale nikdy neopustily ty mé. ,,Neměl bych," řekl, zatímco posunul svou ruku za můj krk a prstem sklouzl za límec mého trika. ,,Ale právě teď je mi to úplně jedno."

  2. 0 komentářů :

    Okomentovat