Rss Feed
  1. Knižní prostřeno (9)

    neděle 4. listopadu 2012


    Meme pořádané VeEee. O co jde? Podstatou je během víkendu zveřejnit své - jak jinak než knižní - menu (tří nebo čtyř chodové).


    Mé dnešní menu:


    Předkrm:
    Immortal City
    Scott Speer

    Zajímavá kniha s tématikou andělů. Jako stvořená na rozjezd dnešního menu. Pokud vás láká spojení andělů a Hollywoodu, sáhněte po této knize :)








    Hlavní chod:
    Welcome, Caller, This Is Chloe
    Shelley Coriell

    Jednoznačný hlavní chod. Po dlouhé době kniha, u které jsem se pobavila, ale která v sobě má zároveň pořádnou hloubku. Někomu se sice hlavní hrdinka nemusí moc líbit, ale já jsem si ji užila. Nejen Chloe, ale celou knihu :).







    Dezert:
    Breathe
    Sarah Crossan

    Dezert z apokalyptické budoucnosti. Popravdě mě kniha trošku zklamala, ale zároveň mě přinutila se i trochu zamyslet. Podle ně se naprosto hodí jako zakončení dnešního andělského, úsměvného a zároveň dystopického menu.









     
    Kolika body (1 - 10) ohodnotíte tohle menu?


  2. 0 komentářů :

    Okomentovat