Rss Feed
  1. Musing Mondays (13)

    pondělí 12. listopadu 2012


    Meme z dílny Should Be Reading. Podstatou je každé pondělí odpovědět na položenou otázku.

    Dnešní otázka: Je tu nějaká postava, kterou absolutně zbožňuješ, ale kterou si nedokážeš moc dobře představit?



    Tohle je pro mě mnohem zapeklitější otázka, než se na první pohled zdá. Dost často se mi stává, že začnu číst nějakou knihu a hlavní postavu si i přes veškerý popis nedokážu představit. Navíc jim dost často v hlavě podstrkuju vlastnosti nebo rysy, které u nich v knize nenajdete. Jak se ale kniha postupně vyvíjí, a já získávám lepší obraz o tom, jaký vlastně hrdina doopravdy je, tak se mi to v hlavě postupně seskládá a na konci knihy mám o jeho podobě naprosto jasno :).


    Co vy, jak si vytváříte obraz Vašich knižních hrdinů? 

  2. 0 komentářů :

    Okomentovat