Rss Feed
  1. Posuď knihu podle obalu (8)

    neděle 13. května 2012


    Toto je meme pořádané Knižním doupětem. Jeho cílem je každou neděli zveřejnit obálku knihy (je jedno jestli vyjde v budoucnu, nebo už vyšla), stručnou anotaci a vlastní názor na obálku.

    Název knihy: What's Left Of Me
    Autor: Kat Zhang
    Datum vydání: 18. 9. 2012
    Anotace na Goodreads:
    Eva a Addie začly stejně jako ostatní - dvě duše propletené v jednom těle, střídající se v konntrole jejich pohybů když se učily chodit, zpívat, tancovat. Ale spoleně s jejich růstem narůstají i starosti ostatních. Proč se neusazují? Jakto, že se jedna z nich neztrácí? Doktoři je testují, sousedé se k nim obrací zády a jejich rodiče prosí o víc času. Nakonec byla Addie prohlášena za zdravou a Eva za mrtvou. Až na to, že nebyla...

    Poslední tři roky se Eva zuby nehty držela zbytků jejího života. Jenom Addie ví, že tam pořád je, chycená uvnitř jejich těla. Jednoho dne se ale dozví, že by mohla existovat cesta, jak Evu znovu uvolnit. Riziko je nepředstavitelné - hybridi jsou povážování za hrozbu společnosti, takže pokud je chytí, Addie a Eva budou drženy s ostatními. I přesto...pro šanci se smát, točit se, mluvit, Eva udělá cokoli.

    Můj názor: Tahle kniha mi svou anotací tak trochu připomněla Hostitele, který patří mezi mé nejoblíbenější knihy. Ale co mě opravdu vzalo, byla obálka. Vím, že teď jsou prostě v módě obličeje, takže kdo může vlepí na obálku nějakou tu modelku, ale u této knihy by to podle mě asi ani jinak nešlo. Podle mě se jim vážně dobře povedlo vyjádřit ono rozdvojení duše. Jediné, co mi tak trošku vadí, je to písmo. Sama nevím proč, ale nějak mi tam nesedí. Ale i tak si stojím za tím, že zo je velmi dobrá obálka :).   

  2. 0 komentářů :

    Okomentovat