Rss Feed
  1. Hunger Games - Vražedná Pomsta

    úterý 22. května 2012

    Česká obálka
    Autor: Suzanne Collins
    Díl: druhý
    Nakladatelství: Fragment
    Česká anotace: Katniss dosáhla vítězství v Hladových hrách aktem vzdoru proti všemocnému Kapitolu a jeho krutým pravidlům. Katniss s Peetou očekávají pomstu mocných. Překvapivé výsledky zápasu v drsné reality show však povzbudily obyvatele země Panem, aby se postavili k odporu, a v krajích se formuje odboj. Podaří se zabránit krvavému střetnutí, jehož důsledky by byly víc než hrozivé?

    Vydání v USA: 1. 9. 2009
    Vydání v ČR: 7. 10. 2010
    Počet stran: 336
    Hodnocení: 5 z 5
    Přečteno v květnu 2012, 3 dny, v češtině


    Poté, co byste vyhráli Hladové hry, byste si určitě mysleli, že to nejhorší je za vámi. To si myslela i Katniss s Peetou. Už jen zbývalo jet na turné po krajích, a z Hladových her by byla jen dost ošklivá vzpomínka. Jenže tím, že se Katniss na konci her vzbouřila pravidlům Kapitolu, rozpoutala řetězec událostí, který už nejde zastavit...
    Co na knihu říct? Myslela jsem, že mě po prvním díle už jen tak něco nepřekvapí. Ale překvapilo. Vývoj událostí v téhle knize jsem vážně nepředvídala, tudíž jsem nepřestávala zírat, co se to na mě valí.
    Pořád jsem toho názoru, že je Katniss pěkně sobecká. Vždyť ona si zahrává jak s Hurikánem, tak s Peetou. Vážně by si měla sáhnout do svědomí. Všem je jasné, že Peeta by pro ni položil život, protože ji miluje. Ale proč chce za každou cenu zachránit ona jeho? To v podstatě jasně nevíme, protože ona nad tím ani nechce pro jistotu přemýšlet. A do toho všeho je tu ještě Hurikán, který, i když možná ne přímo, taky míchá kartami. Jak z tohohle ven?
    Už delší dobu jsem neměla v ruce sérii, která by mě vyloženě chytla. A teď jsem na ni narazila. Jen jsem zvědavá, co si autorka připravila v posledním díle.

  2. 0 komentářů :

    Okomentovat