Rss Feed
  1. Posuď knihu podle obalu (7)

    neděle 6. května 2012


    Toto je meme pořádané Knižním doupětem. Jeho cílem je každou neděli zveřejnit obálku knihy (je jedno jestli vyjde v budoucnu, nebo už vyšla), stručnou anotaci a vlastní názor na obálku.

    Název knihy: Shifting
    Autor: Bethany Wiggins
    Datum vydání: 27. 9. 2011
    Anotace na Goodreads:
    Poté, co putovala od pěstounů k pěstounům, Magdalene Mae je přemístěna do rodiny, která by měla být její poslední, v malém městě Silver City v Novém Mexiku. Teď, když je jí osmnáct a zbývá jí jen jeden rok na střední škole, je rozhodnuta vyhnout se problémům a být normální.
    Souhlas, že půjde na ples s Bridgerem O'Connellem, je dobrý první krok. Zapadnout nikdy nebylo její silnou stránkou, ale ne z důvodů, které by lidé čekali - všechno to souvisí s temným tajemstvím, že je měnič. Ale i v jejím novém domově číhá nebezpečí, čekající ve stínech, aby se na ni vrhlo. Jsou součástí Navajské legendy, své duše vyměnili, aby se stali zvířaty, jejichž kůži nosí - a Maggie je jejich další cíl.


    Můj názor: Knihy jsem si všimla až nedávno, ale na první pohled mě upoutala. Vzhledem k obsahu knihy se mi líbí, že ho zapracovali i do obálky, a to v podobě hada, ve kterého se mění vlasy modelky. Sama modelka mi navíc připadá, jako by něco vyhlížela, ale to může být můj vlastní pocit :D. Navíc název knihy a jméno autorky zbytečně neruší kompozici obálky. Celkový dojem dolaďuje i modrá barva, s kterou kontrastuje barva hada. Doufám, že mi brzy doplní knihovnu :).


  2. 0 komentářů :

    Okomentovat