Rss Feed
  1. Drink, Slay, Love

    čtvrtek 3. května 2012

    Originální cover
    Autor: Sarah Beth Durst
    Anotace na Goodreads: Pearl je šestnáctiletá upírka...milující krev, alergická na slunce a hlavně zlá...do noci, kdy ji třpytivý jednorožec probodne srdce jeho rohem.
    Její rodin
    a si myslí, že byla napadena lovcem upírů (protože je jasné, že jednorožci neexistují) a jsou šokovaní, že přežila. Jsou ještě víc šokovaní když Pearl zjistí, že teď snese slunce. Ale rychle najdou způsob, jak využít její nový talent. Upíří Král Nové Anglie si vybral její rodinu, jako pořadatele hostiny. Pokud se Pearl přihlásí na střední školu, může si spřátelit hodně lidí a nalákat je na Královskou hostinu - jako hlavní chod.
    Jediný problém? Pe
    arl začíná cítit návaly svědomí. Jak může naservírovat její nové přátele - hlavně jednoho milého kluka - aby byli zmasakrováni? Jenže pokud zklame svou rodinu, je mrtvá. Co bude slunce milující upírka dělat?

    Vydání v USA: 13. 9. 2011
    Hodnocení: 90 %
    Přečteno v dubnu 2012, 3 dny, v angličtině

    Pearl je ,,obyčejná‘‘ upírka a je tak spokojená. Myslí, že už ji nic nepřekvapí. dokud se nesetká tváří v tvář s jednorožcem. Ten jí navíc probodne svým rohem, což vážně nečekala. Myslela, že je to její konec. Ale to byl ve skutečnosti teprve začátek…
    Myslím že nikoho nepřekvapí, že mě kniha zaujala svou obálkou, protože ta je prostě skvělá. Jakmile jsem ale začala číst věděla jsem, že to není to jediné...
    Mně osobně Pearl vážně přirostla k srdci. Občas bych ji sice propleskla, ale tak už to bývá.
    Navíc se v knize neobjevuje klasický trojúhelník, kdy dva kluci soupeří o dívku. Ne-e. Sice víte, koho si nakonec vybere, ale přesto je to podané trochu jinak.
    Je pravda, že v knize jsou věci, nad kterými jsem musela protočit oči. Jednorožec? Vážně? Připadne mi to stejně divné, jako by se tam objevil sám Rejpal a Pearl probodl lopatou. Ale co už, žádná kniha prostě není dokonalá.
    Myslím, že kniha má zasloužené čtyři hvězdičky. Je to sice další upířina, ale já se u ní bavila. Navíc se kniha vážně dobře čte. Možná není úplně originální, ale je v ní něco, co mi zabránilo ji odložit. Je k zamyšlení, vtipná, jiná...a já ji rozhodně každému doporučuji.

  2. 2 komentářů :

    1. Unknown řekl(a)...

      Souhlasím s tebou ta obálka je nádherná. Anotace zní zajímavě a tvá recenze mě navnadila. Jak moc těžká je angličtina v té knížce?

    2. Romule řekl(a)...

      Podle mě není nijak extra těžká, myslím si, že není problém ji přelouskat - přinejhorším tu je vždycky kamarád slovník :).

    Okomentovat