Rss Feed
  1. Posuď knihu podle obalu (46)

    neděle 16. února 2014


    Toto je meme pořádané Syki. Jeho cílem je každou neděli zveřejnit obálku knihy (je jedno, jestli vyjde v budoucnu, nebo už vyšla), stručnou anotaci a vlastní názor na obálku.



    Název knihy: Shadows of Asphodel
    Autor: Karen Kincy
    Datum vydání: 13. 9. 2013

    Když Ardis objeví na bojišti krvácejícího muže ví, že musí odejít.

    1913. Ve své práci žoldáka pro Rakousko-Uhersko zabila Ardis bez zaváhání mnoho mužů. Na jednom dalším muži by nemělo záležet, i když zvládne být okouzlujícím parchantem, zatímco stojí umírající ve sněhu.

    Jenže když vyvolá mrtvé, aby za něj bojovali, Ardis si uvědomí, že musí zachránit jeho život.

    Pokud nekromant jako je Wendel zemře, vrátí se jako nestvůra – tak se to aspoň povídá. Ardis se rozhodne neriskovat a zachrání ho. Co ale nečeká je to, že Wendel padne na jedno koleno a bude jí přísahat věrnost. Ardis se nikdy neprosila o věčnou oddanost nekromanta, ale na to už je pozdě.

    Ardis a Wendel vytvoří nejisté spojenectví protkané sexuálním napětím. Společně se postaví rebelům, atentátníkůn a spiknutí, týkající se vojenského tajemství: roboticky upravených vojáků ve světě na pokraji války. Jenže jakmile začne Ardis k Wendelovi něco cítit uvědomí si, že jizvy z jeho minulosti jsou mnohem hlubší, než si představovala. Může Ardis zastavit Wendela dřív, než ho jeho touha po pomstě zničí, spolu se všemi kolem něj?




    Můj názor: Líbí se mi obálka? Nelíbí? Já vlastně ani pořádně nevím. Rozhodně se mi líbí ta zlatá barva, která díky kontrastu s tmavým okolím vyniká a strhává tak na sebe pozornost. Líbí se mi i ta postava bojovnice uprostřed, aspoň tak víme, s kým máme tu čest. Přesto mi tam ale něco tak úplně nesedí a nejsem schopná říct co. Třeba se to povede vám, protože já jsem bezradná...

  2. 1 komentářů :

    Okomentovat